Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg altijd, nooit genoeg pyro hoe meer hoe beter en wellicht komt de monster phoenix er uit eindelijk toch wel bij maar voor nu nog even nietmet jouw bestelling zou ik ook nog wat bewaren voor goede oordoppen/kappen met al dat fluitgeweld !!![]()
DIkke fluit gap!Die geruchten heb ik niet mee gekregen en vind de rebel een leuke doos dus meteen maar 2 besteld toen 95ps toen
Fluitse![]()
Dozen ookNee, maar wel genoeg gaten…![]()
Heb je het nou weer over die 2"?DIkke fluit gap!![]()
Niet bij mij nog iigde rebel of de txb 265 is bij mij niet echt in de buurt verkrijgbaar dus wordt deze waarschijnlijk wel, voor erbij ,maar welke moet ik dan van magnum volgen Waltr ?al bekend ook ?
Verleden jaar toch ook al karton?of was dat alleen de omlabeling roring eagleIk ben dus wel heel benieuwd hoe deze gaat presteren, met de overgang van plastic naar karton..
Nee ook de rotp. Iets minder hees/schel maar nog steeds lekker. Stak later de nacht nog een ouwe screaming vulture af en die was nét ff wat valser.Verleden jaar toch ook al karton?of was dat alleen de omlabeling roring eagle
Ik ben een beetje uitgeknoopt met mn 52 dus een doos als deze is gewoon perfectÉn met 30 euro pst kan je toch wel een leuk eigen projectje met wat aanvullende cakes bouwen hoor, twijfel nog steeds een beetje, 125 is de huidige prijs zag ik voor deze monster phoenix ,qua kruitgewicht ga je er iig op voorruit met zelf combineren![]()
Net 56 geworden en weer helemaal, bijna kinderlijk fanatiek geworden de laatste jaren juistIk ben een beetje uitgeknoopt met mn 52 dus een doos als deze is gewoon perfect
Ohjee... ook een motor gekocht en toe aan een 30 jaar jongere vriendin?Net 56 geworden en weer helemaal, bijna kinderlijk fanatiek geworden de laatste jaren juist![]()
Die gedachte heb ik wel ja. De motor heb ik nog en dat laatste lijkt mij een strak plan... hoe dan... ow ik ben 56, dat verklaart het dusOhjee... ook een motor gekocht en toe aan een 30 jaar jongere vriendin?
Nee man beide te duur en te gevaarlijkOhjee... ook een motor gekocht en toe aan een 30 jaar jongere vriendin?
Die hebben wel een 10mm tubeNee man beide te duur en te gevaarlijk![]()