Monster Phoenix *NIEUW 2025*

gaaf zeg, weet nog even niet of die er gaat komen, meer omdat ik nog een oude katan special 4 heb en de rebel 2.0 heb besteld dus heb al van dit soort bakken, echter bied het ook gelijk de uitgelezen kans om een test te doen tussen de 3 dozen :)
Dan zou ik hem toch ook maar gewoon kopen nu het nog kan :)

Hele gave bak. Ja, hij is aan de prijs maar hij is ook wel erg lekker. En die boeketten geven m net wat extra's.

• Like
Waarderingen: n4ck
wellicht het enige/eerste nieuwe product van wolff wat ik er wel wil bijkopen ,maar de rotp zelf (meerdere}met een paar leuke betaalbare cakes eraan gekoppeld kan net zo leuk zijn ,en je kan zelf samenstellen

Ja joh, grapje.
Maar heb ik ook hoor. Die rebel heb ik expres niet gehaald. Ik vond em te duur en de geruchten gingen al dat wolff en magnum met fluitbakken gingen komen.
de rebel of de txb 265 is bij mij niet echt in de buurt verkrijgbaar dus wordt deze waarschijnlijk wel, voor erbij ,maar welke moet ik dan van magnum volgen Waltr ?al bekend ook ?

Ja joh, grapje.
Maar heb ik ook hoor. Die rebel heb ik expres niet gehaald. Ik vond em te duur en de geruchten gingen al dat wolff en magnum met fluitbakken gingen komen.

Die geruchten heb ik niet mee gekregen en vind de rebel een leuke doos dus meteen maar 2 besteld toen 95ps toen

Fluitse 😜

Back
Bovenaan