Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

Hier voor het eerst de Transbomber besteld. Sws al veel (voor mij) nieuw spul in bestelling, maar specifiek de Transbomber kijk ik toch wel naar uit!

Hopelijk een paar goeie dikke fluitbakken met salutes of iig iets meer dan alleen fluit (rebel 2.0 ,txb 265) woon in een smalle lange straat waar ik eigenlijk de enigste ben die stookt en altijd niet aangeschaft om geen gezeik te krijgen maar ze kijken maar effe dit jaar 😉😊,klaag andersom zelf ook nooit ergens over ,dus dit jaar hard,veel én fluit 😆

Hopelijk een paar goeie dikke fluitbakken met salutes of iig iets meer dan alleen fluit (rebel 2.0 ,txb 265) woon in een smalle lange straat waar ik eigenlijk de enigste ben die stookt en altijd niet aangeschaft om geen gezeik te krijgen maar ze kijken maar effe dit jaar 😉😊,klaag andersom zelf ook nooit ergens over ,dus dit jaar hard,veel én fluit 😆
Volgasss!

Nou een hele boel hiero.. laten we beginnen met de Transbomber, blinking fermata, 1.2 golden willow, royal tears of heaven, ghostbuster, sky symphoney, parallel universe, crown mixed display, sensation boxen, blue lion king, ocean of lights, super flowers. En nog veeeelll meer maar dit zijn de grote bakken.
Zitten leuke tussen

Heb van vuurwerk mania al wat nieuwe compounds gezien op div sites die wellicht een leuke aanvulling zijn, maar zeker een paar leuke fluitbakken dit seizoen erbij pakken én een hoop 30mm compounds,icb,Coconut, super flowers en nog veel meer

De nieuwe phoenix komt dus als geroepen?😊

Back
Bovenaan