[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

En ja, Ik weet het, die 10 werkdagen zijn nog niet om
Dan heb je wel je antwoord al gegeven. Mailen doe ik ook altijd pas na zo'n termijn verstreken is, anders krijg je dat toch ook als antwoord terug, van "rustaaaagh". Is nu nog maar de helft verstreken...

Ik heb gisteren op de link in de mail geklikt en daar staat bij dat bij voor de tickets een terugbetaling is aangevraagd en dat deze in behandeling is.
We zullen zien, heb dr wel vertrouwen in dat het goedkomt, er vandoor gaan met het geld hadden ze al wel gedaan als dat de opzet was.
Zeer jammer dat dit niet doorgaat en de toch wel onprofessionele houding vanuit de organisatie is ook niet echt best, Maar als dit niet uit kwade opzet is maar uit onkunde vindt ik het toch al een heel ander verhaal.
Kortom mocht er alsnog een evenement komen ben ik zeker van de partij, denk dat ik wel pas in de week van te voren tickets haal dat dan weer wel. 😅
Luuk bedankt voor je inzet om dit tot een goed einde te brengen! Wanneer weer een mascleta in eibergen? 😅 die ging iig wel door ondanks het kloteweer.
Daar wil ik best wat euros aan spenderen van het "pyrodise geld"

Wanneer weer een mascleta in eibergen? 😅 die ging iig wel door ondanks het kloteweer.
Daar wil ik best wat euros aan spenderen van het "pyrodise geld"
Tweemaal een mooie editie daar weten neer te zetten, maar dat ga ik niet meer doen gezien door dit evenement me imago goed naar de klote geholpen is.
De meeste weten wel dat ik de meest goeie bedoelingen ermee heb, en zouden wel in zijn voor een mascleta in Nederland. Maar ik heb er geen zin meer in om dat op me hals te halen.
Hopelijk vindt er in de toekomst nog een doorgang van pyrodise plaats want de intentie was wel goed.
Maar communicatief en regeltechnisch één groot drama, er had überhaupt vooraf iets beter naar gekeken moeten worden met alle haken en ogen vanuit de organisatie.

Tweemaal een mooie editie daar weten neer te zetten, maar dat ga ik niet meer doen gezien door dit evenement me imago goed naar de klote geholpen is.
De meeste weten wel dat ik de meest goeie bedoelingen ermee heb, en zouden wel in zijn voor een mascleta in Nederland. Maar ik heb er geen zin meer in om dat op me hals te halen.
Hopelijk vindt er in de toekomst nog een doorgang van pyrodise plaats want de intentie was wel goed.
Maar communicatief en regeltechnisch één groot drama, er had überhaupt vooraf iets beter naar gekeken moeten worden met alle haken en ogen vanuit de organisatie.
Hoezo naar de klote geholpen? Dat waren toch prima shows? Had misschien iets langer mogen duren. Maar ik vond die in Eibergen wel prima.

Dan heb je wel je antwoord al gegeven. Mailen doe ik ook altijd pas na zo'n termijn verstreken is, anders krijg je dat toch ook als antwoord terug, van "rustaaaagh". Is nu nog maar de helft verstreken...
Was enkel benieuwd of er leden waren die hun centjes al terug hadden mogen ontvangen.

2 prachtige en unieke shows gezien, volgens mij heeft iedereen hier wel waardering voor jou inzet daarbij.
Mocht er weer een editie plaatsvinden in de toekomst ga ik zeker weer een mooi bedrag doneren.

Back
Bovenaan