Extreme Showcase *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6658
Artikelnaam: Extreme Showcase
Bruto Gewicht: 24,9 kg
Netto Kruitgewicht: 1991 + 1753 gram
Aantal Schoten: 238 schoten
Effectomschrijving: Giga dubbele compound met totaal 236 schoten (136 + 100). Transformeer de nachtelijke hemel met diamantheldere blinksterren en vuurrode golven gecombineerd met een prachtige waaierfinale!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €349,95

6658-Extreme-Showcase-A.png

Helaas laat de video nog even op zich wachten; deze volgt zodra beschikbaar! Maar het is zeker de moeite waard ;-)

Maargoed, laten we eens over dit doosje hebben. Zou leuk zijn als de laatste cake van de gold navy hier in terug komt, graag in meervoud🤗

vraagje koala ,is dit buskers label straks landelijk bij de wolff dealers verkrijgbaar of is dit een private label voor een enkele dealer ?

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wat ik wel weet
- Buskers staat in de algemene catalogus en prijslijst; die is in de regel voor iedereen te bestellen
- Er is gigantisch veel aan compound uitlopend ivm kooi; zo vallen gehele lijnen bijna weg, Buskers vangt dat op.
- Bij vragen over sales, contacteer je vertegenwoordiger

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wat ik wel weet
- Buskers staat in de algemene catalogus en prijslijst; die is in de regel voor iedereen te bestellen
- Er is gigantisch veel aan compound uitlopend ivm kooi; zo vallen gehele lijnen bijna weg, Buskers vangt dat op.
- Bij vragen over sales, contacteer je vertegenwoordiger
Zonde om te horen dat er dus blijkbaar weinig bekende toppers nu kooiloos worden geïmporteerd…

Back
Bovenaan