Richardus
VWC lid
Neoliberaal kapitalisme.De PVV noemt in elk geval de kern van een groot deel van de bestaande problemen die dit land verziekt hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Neoliberaal kapitalisme.De PVV noemt in elk geval de kern van een groot deel van de bestaande problemen die dit land verziekt hebben.
Dank voor deze nuttige bijdrage.Verdeel en heers. Nog steeds. Blijft allen geloven in uw stem!!1!!1![]()
en dan hebben we het alleen nog maar even over het landelijke vuurwerkverbod ,stel en hoop dat het naar de achtergrond verdwijnt dan hebben velen van ons nog steeds te maken met een lokaal afsteekverbod ,dus vergeet ook je lokale politieke partijen bij de gemeenteraad verkiezingen niet ,landelijke opkomst is al minder en minder aan het worden maar lokale verkiezingen vaak nog veel minder zelfs (uiteraard niet overal ,hangende belangrijke issues lokaal)
Nee25 kilo regelIk ga voor NEE25, maar die moet ik dan eerst nog ff oprichten..
De verwachting is dat dit nog heel lang duurt. Zoals je op de vorige pagina's hebt kunnen lezen buigt nu de Eerste Kamer zich over het wetsvoorstel en die hebben 10 A4'tjes met vragen gesteld. Die vragen zijn inmiddels door de Initiatiefnemers beantwoord, maar concreet zijn de antwoorden allemaal niet. Ook daar is het "Politieke Spel" inmiddels begonnen. Mocht de Eerste Kamer uiteindelijk instemmen met het voorstel, zal er daarna op wettelijk niveau veel aangepast moeten worden. Als dat gebeurd is moeten de betrokken instanties allemaal vernieuwde processen optuigen, inrichten en bemannen. Dit alles is een proces van vele maanden, zo niet jaren.
De kern? Nee. Een terecht aangekaart probleem? Ja. Makkelijk opgelost? Nee. En zeker niet met een stop op NIEUWE immigranten. Moet dan alles en iedereen toegelaten worden? Nee.Los van of het populisme is. De PVV noemt in elk geval de kern van een groot deel van de bestaande problemen die grote delen van dit land verziekt hebben. Andere partijen branden zich er niet aan beestjes bij de naam te noemen, laat staan dat er oplossingen genoemd worden.
Ik weet het echt niet meer. Wie er ook aan de macht schijnt te zijn, de rode lijn is steevast hetzelfde. En daarmee gaat dit land rechtstreeks de afgrond in.
De verwachting is dat dit nog heel lang duurt. Zoals je op de vorige pagina's hebt kunnen lezen buigt nu de Eerste Kamer zich over het wetsvoorstel en die hebben 10 A4'tjes met vragen gesteld. Die vragen zijn inmiddels door de Initiatiefnemers beantwoord, maar concreet zijn de antwoorden allemaal niet. Ook daar is het "Politieke Spel" inmiddels begonnen. Mocht de Eerste Kamer uiteindelijk instemmen met het voorstel, zal er daarna op wettelijk niveau veel aangepast moeten worden. Als dat gebeurd is moeten de betrokken instanties allemaal vernieuwde processen optuigen, inrichten en bemannen. Dit alles is een proces van vele maanden, zo niet jaren.
Hier ben ik ook benieuwd naar, kan het verbod uberhaupt dit jaar nog ingaan ?En wat is je visie op de ontwikkelingen van vandaag mbt het verbod? PVV staatssecretaris is van de portefeuille af, dus zou het proces zo maar versneld kunnen worden?
F2 legaal en voor verslaafden verplicht halve prijs? Ik stem ook voor een kruitbus ipv methadonNog ff en ik heb m'n halve partijprogramma van NEE25 al bij elkaar![]()
Kopje vuurwerk zou (o.a.) zijn;F2 legaal en voor verslaafden verplicht halve prijs? Ik stem ook voor een kruitbus ipv methadon![]()
UitgereGeertDe PVV is nu wel voorgoed uitgeregeerd. Niemand gaat daar zijn vingers nog aan branden.
Van mij mag jij die partij beginnen. Krijg je 3 dagen per jaar vrijDe kern? Nee. Een terecht aangekaart probleem? Ja. Makkelijk opgelost? Nee. En zeker niet met een stop op NIEUWE immigranten. Moet dan alles en iedereen toegelaten worden? Nee.
Heel kort samengevat: Graag goed screenen, reden terecht? (oorlogsvluchtelingen hoor je gewoon op te vangen, al is het maar tijdelijk), wat zijn je vaardigheden/hoe wil je na een overgangsperiode jezelf nuttig maken en in je zelfonderhoud voorzien?
Procedure inkorten, binnen 3mnd duidelijkheid, 1x bezwaar/heroverweging toegestaan, binnen 3mnd duidelijk, na 6mnd uitgeprocedeerd = actief retourneren/uitzetten. Is dit haalbaar? Moeizaam. Tekort aan vaardige ambtenaren, hopeloze achterstanden, puinhopen van 30 jaar politiek, etc. In dat kader zou een tijdelijke migratiestop geen kwaad kunnen, om de tergend lange achterstanden weg te werken. Gaat niet gebeuren, ivm internationale verdragen.
Wat betreft problemen die grote delen van ons land verziekt hebben; die kun je enkel oplossen met een goed werkend systeem van rechterlijke en handhavende macht (pakkans omhoog, straffen die er toe doen - meer disciplinair/heropvoedend dan boete en taakstraf), goed onderwijs èn een maatschappelijke mentaliteitsverandering.
Je kan 2e, 3e of 4e generaties niet ergens naar 'terug' sturen?
Maar ook hier loopt men tegen achterstanden, personeelstekort en een hopeloos verouderd systeem/wetboek aan. Straffen van 1925 passen niet bij Nederland 2025.
Anyway, een nieuw kabinet - ongeacht samenstelling - zal ook iets moeten met de (groten)deels terechte onvrede (o.a. over armoedegrens, woningnood, etc) wat door wilders is toegeschreven aan migratie. Dat klopt ten dele, maar onderliggend is het probleem veel groter. PVV had zonder deze onvrede nooit en te nimmer zo groot kunnen worden. Ik hoop dat een nieuw kabinet zich dit realiseert.
Maar problemen oplossen red je niet met oneliners, één zondebok aanwijzen en een niet doorberekend partijprogra van 1 A4.
Oh en iets OPLOSSEN is iets anders dan 'er moet meer geld naar'. Ja, veranderingen kosten geld, maar geld an sich creëert geen verandering. Pijnlijk stukje kortzichtigheid van ALLE politici van elke richting.
Die 3 dagen kunnen we niet aan beginnen, zo krijgen we de achterstand nooit ingelopen...Van mij mag jij die partij beginnen. Krijg je 3 dagen per jaar vrij
Dan regel je het maar allemaal op de 31e. Als je 1 januari maar weer gewoon in het torentje zitDie 3 dagen kunnen we niet aan beginnen, zo krijgen we de achterstand nooit ingelopen...