Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja.. dat was voornamelijk door het kooien gezeik toch? Code Red gekooid of niet gekooid... :/Eén van de bekendste Lesli-effecten; verminderde productiekwaliteit na introductiejaar.
Van de Hangin & Bangin moeten we het inderdaad nog zien.Het is gebaseerd op aannames dus![]()
Ik heb misschien goede hoop hoor! Ik heb de afgelopen jaren nagenoeg geen Lesli gehad dus we gaan het zienVan de Hangin & Bangin moeten we het inderdaad nog zien.
Klopt maar bij een keuring is deze gegarandeerd eruit. Ik verwacht wel een mindere versie bij de nieuwe batch eigenlijk. Niet zo zeer het lesli effect welke ik zeker erken alleen deze keer waren ze (lesli) boven zichzelf uit gestegen haha…of de fabriek ongevraagdHangin & Bangin is vanaf begin al kooiloos dus daar hoeft 't niet aan te liggen.
Exact.Als het nog wel restanten zijn bestel ik ze meteen
Ik heb m 2 jaar geleden gehad en vond deze versie ernstig tegenvallen.1,2'' Glitter Willow 2 Colorz stond voorheen volgens mij niet op de site bij Groningen? Zie hem nu in ieder geval wel staan. Mooie bak.
Ik heb m 2 jaar geleden gehad en vond deze versie ernstig tegenvallen.
Vorig jaar gehad bij Outlet en die was gewoon top!Ja mee eens. Heb hem ook 2 jaar geleden gehad en viel ook erg tegen.