[Show] 80 jaar bevrijding Katwijk aan Zee Evento Fireworks ism Pyro Freaks Katwijk 03-05-2025

Added to Calendar: 03-05-25

Parkeren was zeer makkelijk en kostte mij maar 75 cent dit keer.
Had een hele aparte locatie gekozen om te zitten, maar toch kon je daarvandaan alles goed zien. (Uit de drukte).
Het waaide wel echt hard en gezandstraald worden is geen pretje, zeker als het zo koud aanvoelt.
Maar de show was een puur genot. Heel goed gemaakt en die mascleta was bijzonder om te zien.

Was echt genieten. Dit smaakt naar meer!
Alles mooie getimed geschoten, zoals hierboven al vermeld een goed ritme. Locatie was goed. Wind oo het strand was niet te doen maar achter de dijk viel het gelukkig mee. Onnederlands voelde het aan. Moet toch bekennen dat je met een kleiner kaliber en daardoor kleinere afstand toch wel meer beleving hebt dan als bijvoorbeeld op koningsdag Zwijndrecht, wat ook een goede show was overigens. Mooi dat we via crowdfunding konden bijdragen.

Welke cake was dat in v shape met dat fijne goud en en hele fellle gekleurde sterren? Leek op iets van riakeo? Mairo gold?

Was echt genieten. Dit smaakt naar meer!
Alles mooie getimed geschoten, zoals hierboven al vermeld een goed ritme. Locatie was goed. Wind oo het strand was niet te doen maar achter de dijk viel het gelukkig mee. Onnederlands voelde het aan. Moet toch bekennen dat je met een kleiner kaliber en daardoor kleinere afstand toch wel meer beleving hebt dan als bijvoorbeeld op koningsdag Zwijndrecht, wat ook een goede show was overigens. Mooi dat we via crowdfunding konden bijdragen.

Welke cake was dat in v shape met dat fijne goud en en hele fellle gekleurde sterren? Leek op iets van riakeo? Mairo gold?
De zodiac hoorde ik, en volgens mij zat er verder qua consumentenspul de cairo en de toxic in verwerkt

DSC_2084 kopie.jpgDSC_2087 kopie 2.jpgDSC_2095 kopie.jpgDSC_2102.JPGDSC_2114 kopie.jpgDSC_2136 kopie.jpgDSC_2137.JPG

Op 5 laatste foto's behalve de 2 laatste foto kan je wel zien, hoe hard het waaide.
Maar ja die palmboom effecten zijn moeilijk te vangen op de foto en met wind helemaal niet te doen.

Het was weer gezellig om met een aantal mensen bij te praten.
Doen we eigenlijk te weinig.

Trouwens...
Wat is het compleet prut om foto's up te loaden.
Iedere keer dat genøhl dat het bestand te groot is, je kan maar 1 foto uploaden.
Mocht je foto's willen jatten, stuur mij even een pm, dan krijg je het originele formaat.

Yep, was een geweldige show! Ontzettend van genoten! Ik was de kou op dat moment op slag vergeten! Leuk dat ik na de show nog een aantal van jullie gedag kon zeggen!

Leuk om de beelden te zien, ik was er niet bij, teveel gedoe qua tijd/afstand, dus dank voor het delen daarvan :thumbup:

Ziet eruit als een puik showtje, heerlijk lange goud (pre)finale dwarreldwarrel voor het knaltoetje, jummie. En qua weer bijna een Hollandse jaarwisseling, als ik dat zo lees 😝 Met een klein (half zelfs) uurtje eerder schiettijd was ik erbij geweest, hopelijk lukt het een andere keer :)

Zodiac pik je er zo uit idd, grappig om te zien hoe op film dat goud daarvan "overschaduwd" wordt door de brocades erboven, zo fijn dwarrelgoud is het (en goed zichtbaar irl)

Leuk om de beelden te zien, ik was er niet bij, teveel gedoe qua tijd/afstand, dus dank voor het delen daarvan :thumbup:

Ziet eruit als een puik showtje, heerlijk lange goud (pre)finale dwarreldwarrel voor het knaltoetje, jummie. En qua weer bijna een Hollandse jaarwisseling, als ik dat zo lees 😝 Met een klein (half zelfs) uurtje eerder schiettijd was ik erbij geweest, hopelijk lukt het een andere keer :)
Sluit ik me bij aan, bedankt voor t delen van de beelden allen! ❤️

Wat een geweldige show en bizar dat dit max 2,5 inch is geweest. Heb echt genoten en had wat mij betreft nog langer mogen duren. Jammer dat de weergoden een lichte spelbreker waren, man wat had ik het koud haha.
Enige wat ik jammer vond is dat de mega crackling consu heftiger was dan de crackling daar weer boven van de singleshots, bommetjes. Dat had hem helemaal vet gemaakt als die meer gelijkwaardiger waren geweest.

Voor degene die deze show hebben mogelijk gemaakt en de bouwers etc etc : hartelijk dank en hopelijk volgend jaar weer :)

Back
Bovenaan