Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie beelden, je stond vast op een goeie plekWas waanzinnig!
De zodiac hoorde ik, en volgens mij zat er verder qua consumentenspul de cairo en de toxic in verwerktWas echt genieten. Dit smaakt naar meer!
Alles mooie getimed geschoten, zoals hierboven al vermeld een goed ritme. Locatie was goed. Wind oo het strand was niet te doen maar achter de dijk viel het gelukkig mee. Onnederlands voelde het aan. Moet toch bekennen dat je met een kleiner kaliber en daardoor kleinere afstand toch wel meer beleving hebt dan als bijvoorbeeld op koningsdag Zwijndrecht, wat ook een goede show was overigens. Mooi dat we via crowdfunding konden bijdragen.
Welke cake was dat in v shape met dat fijne goud en en hele fellle gekleurde sterren? Leek op iets van riakeo? Mairo gold?
Zodiac heb ik ook op foto's langs zien komen inderdaad...De zodiac hoorde ik, en volgens mij zat er verder qua consumentenspul de cairo en de toxic in verwerkt
Volgens mij Furious Clouds/Piranha ipv Caïro maar kan zijn dat ze beide hadden. De eerst genoemde was sowieso aanwezig.De zodiac hoorde ik, en volgens mij zat er verder qua consumentenspul de cairo en de toxic in verwerkt
Ziek doosje is dat he..Zodiac pik je er zo uit idd, grappig om te zien hoe op film dat goud daarvan "overschaduwd" wordt door de brocades erboven, zo fijn dwarrelgoud is het (en goed zichtbaar irl)
Sluit ik me bij aan, bedankt voor t delen van de beelden allen!Leuk om de beelden te zien, ik was er niet bij, teveel gedoe qua tijd/afstand, dus dank voor het delen daarvan
Ziet eruit als een puik showtje, heerlijk lange goud (pre)finale dwarreldwarrel voor het knaltoetje, jummie. En qua weer bijna een Hollandse jaarwisseling, als ik dat zo leesMet een klein (half zelfs) uurtje eerder schiettijd was ik erbij geweest, hopelijk lukt het een andere keer
![]()
Ja Riakeo deed het echt ontzettend goed weer op de show, sluit me helemaal bij jou aan!Ziek doosje is dat he..