larspardijs
VWC lid
Iemand die weet of de shockwave solar 400sh uit de vuurwerkkanjer specials een omlabeling is? Prijs is hetzelfde als de total display 400sh, maar dan 20mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee niet precies dezelfde. Als je de goede batch hebt van de total display ( 5646 ) dan is die beter. De 400 shots final van hello fireworks is ook niet hetzelfdeIemand die weet of de shockwave solar 400sh uit de vuurwerkkanjer specials een omlabeling is? Prijs is hetzelfde als de total display 400sh, maar dan 20mm
Ik heb ze een bericht gestuurd en als je afhaalt op dag 1 dan zeggen ze dat ze de 5646 goede batch uitleverenOndanks de afstand twijfel ik toch om hier een te bestellen. Staan toch al flink wat compounds voor mooie prijzen op de site!
Ik lees al eerder in het topic dat ze de goede batch hebben van de 400tds hebben staan.
Maar is dit ook een soort van garantie dat je die krijgt als je deze nu besteld?
Heb nog nooit zo specifiek een bepaalde batch niet gewild
Ik vraag me af hoe dit zit als ze namelijk later wel een slechte lading krijgen. (Dan zullen ze deze toch aan iemand moeten uitleveren?)
Is de riakeo elegance ook rest voorraad van afgelopen jaar of nieuw 2025?
Potverdorie, ik ga pas de 30e. Heb er 4 besteld met het idee dat ik dit jaar wel de goede zou krijgenIk heb ze een bericht gestuurd en als je afhaalt op dag 1 dan zeggen ze dat ze de 5646 goede batch uitleveren
Wie weet heb je geluk. Ken de voorraad nietPotverdorie, ik ga pas de 30e. Heb er 4 besteld met het idee dat ik dit jaar wel de goede zou krijgen
Neem aan dat als je vroeg in het jaar hebt besteld, dat je dan de juiste batch krijgt. Ongeacht de afhaal dagIk heb ze een bericht gestuurd en als je afhaalt op dag 1 dan zeggen ze dat ze de 5646 goede batch uitleveren
Ga je geen spijt van krijgen. Enkel zou je willen dat ie langer duurt.Na een weekendje dubben zojuist toch maar de Hardcore Helium afgerekend!
Dag dag,
TRADITIEBLIJFT10
Werkt deze code niet meer?
Komt nog wel een aantal keer vaker die 10% korting gok ikNee, de actie is afgelopen.
(actie geldig tot en met zondag 13/04)
Is dit zo Kanjer? Want ik heb ook de 30e ingepland..... Wordt hier niet zo vrolijk van als ik dit lees...Potverdorie, ik ga pas de 30e. Heb er 4 besteld met het idee dat ik dit jaar wel de goede zou krijgen