[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Full assault en starpalm wave had ik nog wel willen hebben maar die waren erg snel weg. Heb het gelaten bij fire valley en mega beastbox

Ah balen zeg :( Hopelijk komen ze weer op voorraad of vind je ze later in het jaar elders voor een mooie prijs.

Had nu ook niet veel budget over, dus ook al wat wish list items gemist. Toch 2 compounds gescoord uiteindelijk en de jet stream fountain 1+1
Het is vooral de Twilight aangezien ik hoopte op de 2020 batch met spinners

Maar goed er komt vast wel weer wat anders tevoorschijn

Mega beastbox had ik in mandje maar kon geen afhaalmoment kiezen doordat er nog ouds in mijn account stond. Was er blijkbaar maar 1 dus helemaal kut. Weer blij met een dode mus

Ik had zware twijfel en dat heeft meer dan de helft van mijn winkelwagentje gekost. Uiteindelijk wel gewoon tevreden met wat ik nu besteld heb.

Hahahs mooi man die fomo bij iedereen. Ik zit met griep thuis en ben heel stom op de bank in slaap gevallen 😂 Dus mooi alles gemist… nou ja, maken we bij de volgende ronde wel weer goed.

Had gehoopt op de sixbox en golden salute maar was geen FS te vinden. Jammer maar, heb maar paar wolf boxjes besteld. Prijzen bij Vatje zijn gewoon top !!

Oef, wat een aanbod... Als ik er in de buurt woonde, wast goed mis geweest voor m'n rekening... Riakeo goeie prijzen ook, beter wordt het niet

Wat balen, het geen ik echt wou is er niet meer. Later vanavond maar eens kijken wat er nog wel is voor een eventuele bestelling.

Back
Bovenaan