Pietje PYRO
VWC lid
Hoe zou de guardia civil reageren als dr op hun geschoten wordt met illegale shit vraag ik me af![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe zou de guardia civil reageren als dr op hun geschoten wordt met illegale shit vraag ik me af![]()
Mocht dat verbod er komen, dan boeit de reputatie ook niet meer. Laat ze het dan maar voelen ook.volgend jaar op de Dam?
Precies dat Opa, puur terreur volgt er. En terrecht!!Even de 112 reacties doorgelezen. Zal mijn mening ook geven:
Boeit me geen reet als er een verbod komt, al moet ik guerrilla-stijl door mijn woonplaats stoken, i don't care!
Lekker terug naar de illegale handel, ik stal bij 10 verschillende vrienden 2 blokken en wat knallers en op de 31e doen we geen kroegentocht maar een vuurwerktocht.
Ik ga al mijn vrienden af, wens ze een gelukkig nieuwjaar en laat ze de twee gestalde blokken en wat cobrahandgranaatarmerafhelewoonwijkweggevaagd bommen zien en ga op naar de volgende locatie. Flinke wout die mij weet te vinden. Maar m'n hele woonplaats zal weten dat vuurwerk nooit uit te bannen is. Tevens scoor ik ieder jaar bij de lokale dealer even 365 nitraten zodat er iedere avond, het hele jaar door, een pestdreun zal klinken ergens in mijn buurt.
Mensen die dit ook gaan doen![]()
Overigens vind ik dit belachelijk gedrag dat niet thuis hoort op dit forum. Maar het is wel mijn angst van wat voor effect een vuurwerkverbod kan hebben.volgend jaar op de Dam?
Eens, maar het bewijst wel onze argumenten. Vanuit dat perspectief heb ik zoiets van laat het maar een keer gebeuren. Het gehalte "zie je wel" ligt bij mij in deze erg hoog.Overigens vind ik dit belachelijk gedrag dat niet thuis hoort op dit forum. Maar het is wel mijn angst van wat voor effect een vuurwerkverbod kan hebben.
Kan via videoland terug kijken, en 10 heb ik voor bij zien komen op FB zal kijken of ik die link hier gedeeld krijgtWaar kan ik het luisteren? waar zie jij 10 feb?
Vuurwerknieuws heeft dat ergens gedeeld geloof ik...Kan via videoland terug kijken, en 10 heb ik voor bij zien komen op FB zal kijken of ik die link hier gedeeld krijgt
Vol gas erop!! UuuusshhhMocht dat verbod er komen, dan boeit de reputatie ook niet meer. Laat ze het dan maar voelen ook.
Helemaal mee eens. Maar als er een verbod komt is dit forum ook verleden tijd. Of komen we hier ook om alleen cat 1 te bespreken?Overigens vind ik dit belachelijk gedrag dat niet thuis hoort op dit forum.
Ik ben te oud voor deze onzin en dan was ik vroeger nog een mafklapper eerste klas...Overigens vind ik dit belachelijk gedrag dat niet thuis hoort op dit forum. Maar het is wel mijn angst van wat voor effect een vuurwerkverbod kan hebben.
Present!Even de 112 reacties doorgelezen. Zal mijn mening ook geven:
Boeit me geen reet als er een verbod komt, al moet ik guerrilla-stijl door mijn woonplaats stoken, i don't care!
Lekker terug naar de illegale handel, ik stal bij 10 verschillende vrienden 2 blokken en wat knallers en op de 31e doen we geen kroegentocht maar een vuurwerktocht.
Ik ga al mijn vrienden af, wens ze een gelukkig nieuwjaar en laat ze de twee gestalde blokken en wat cobrahandgranaatarmerafhelewoonwijkweggevaagd bommen zien en ga op naar de volgende locatie. Flinke wout die mij weet te vinden. Maar m'n hele woonplaats zal weten dat vuurwerk nooit uit te bannen is. Tevens scoor ik ieder jaar bij de lokale dealer even 365 nitraten zodat er iedere avond, het hele jaar door, een pestdreun zal klinken ergens in mijn buurt.
Mensen die dit ook gaan doen![]()
Dan is donderdag 6 februari een hele belangrijke dag!In de week van 10 februari staat (nu) het voorstel geagendeerd.
En dan benoem ik dit keer geen (haha toch wel) mensen die vastgeplakt zitten aan het asfalt. Dat mag ook wat kosten!Ze gooien het ook zo erg op geweld tegen de politie. Hoevaak is een ME’er nou daadwerkelijk echt gewond geraakt?!
Tuurlijk zijn er verhalen van schade dit en dat.. maar was dat echt schade of was dat een beetje overdrijven om een grotere claim te kunnen ontvangen waardoor je uiteindelijk het laatste lacht?!
Waarom zijn er nog uitsupporters bij voetbalwedstrijden? Ik heb nu 20+ jaren een seizoenskaart bij Ajax (ook met zo’n bagger selectie) en heb menig relpartijtje voorbij zien komen. De inzet van de politie rondom de wedstrijden bij de grote clubs is dan ook echt belachelijk hoog en ook daar vallen er helaas weleens slachtoffer bij de hulpverlening. Week in week uit is er ergens wel gezeik en moet de ME optreden..
Je kan mij niet wijsmaken dat 31/12 een groter probleem is voor de politie dan de voetbalwedstrijden.. no way..
We worden genaaid zonder te zoenen.
Het debat, niet de stemming.In de week van 10 februari staat (nu) het voorstel geagendeerd.
Zeker, je kunt de tijdbalk (wetgevingsproces) in het linkje hierboven haar beneden uitklappen. Daar staat alles wat gepland is.Waneer de stemming is, word dan ook bekend?