GroenLinks/PvdA en Partij voor de Dieren proberen opnieuw vuurwerk wettelijk te verbieden

Elk jaar weer hetzelfde gemekker, ik had juist het gevoel dat de aanloop naar oud en nieuw dit jaar relatief rustig was.
Om gek van te worden.
Persoonlijk kan ik heel slecht tegen de onwaarheden, het verdraaien van feiten, onjuist presenteren van feiten. Als we het gaan verbieden dan wel om de juiste redenen.
Ondertussen maar weer werken aan een plan B, zonder vuurwerk geen oud en nieuw.

Een uiterst slim trucje van GL/PvdA om dit kabinet nog verder aan het wankelen te brengen. Stel dat er een hoofdelijke stemming komt, dus dat iedereen zelfstandig mag stemmen (150 stemmen) en 76 voor stemmen hebben ze hun doel bereikt.
Wat gaat al die rechtse kiezers hier van vinden? Ik vrees dat er alleen maar meer onrust komt binnen de partijen omdat een uiterst linkse beslissing er dan door komt. ondanks de vrij uiterst rechtse meerderheid.

Laatst bewerkt:
Pfff. Het tegenwoordige gedram over verbod hier, verbod daar. Het enige wat in de ogen van politici nog werkt.

Als de hedendaagse politiek ergens goed in is dan is het wel zorgen voor meer onvrede bij het reguliere volk.

• Like
Waarderingen: BENZ
Kwestie van tijd voordat de VVD gaat draaien. Vuurwerk is voor hun echt geen heilig huisje (paupervermaak). Daarvoor willen ze in de achterkamertjes wel wat terug krijgen van de linkse partijen uiteraard, net als destijds met de coronaverboden. Dus ben je links én vuurwerkliefhebber, wordt je door je eigen partijen dubbel genaaid.

Onze hoop in bange dagen:

[email protected]

Ik heb haar zojuist een mailtje gestuurd, met het verzoek of BBB alles op alles wil zetten om een totaalverbod te voorkomen.

Wie er volgt. Kleine moeite. Helpt echt, als haar mailbox ontploft.

Niet vergeten dat BBB in Eerste Kamer zeer sterke positie bezit. Kan nuttig zijn als het op dealen aankomt.

Laatst bewerkt:

[email protected]

Ik heb haar zojuist een mailtje gestuurd, met het verzoek of BBB alles op alles wil zetten om een totaalverbod te voorkomen.

Niet vergeten dat BBB in Eerste Kamer zeer sterke positie bezit. Kan nuttig zijn als het dealen aankomt.
Ik wacht even waar HVLV mee komt en ga vanuit daar m’n steentje bijdragen.

Mailen naast desbetreffende personen kan nooit kwaad. De tijd van afwachten is allang voorbij. Al denk ik dat je niet zozeer bij de BBB moet wezen maar meer bij de VVD en NSC. Standpunt van BBB is wel duidelijk in deze, die zie ik ook niet zo snel draaien.

Mailen naast desbetreffende personen kan nooit kwaad. De tijd van afwachten is allang voorbij. Al denk ik dat je niet zozeer bij de BBB moet wezen maar meer bij de VVD en NSC. Standpunt van BBB is wel duidelijk in deze, die zie ik ook niet zo snel draaien.

Denk dat we de SP met van Nispen ook niet moeten vergeten, jaren contact gehad en die begreep ook hoe de vork in de steel zit, SP heeft dan wel een paar zetels maar die kunnen net ook cruciaal zijn voor het behoud van.

Denk dat we de SP met van Nispen ook niet moeten vergeten, jaren contact gehad en die begreep ook hoe de vork in de steel zit, SP heeft dan wel een paar zetels maar die kunnen net ook cruciaal zijn voor het behoud van.
Eens!! Belangrijke partij als het op stemmen aankomt denk ik...met die schreeuwerige van Dijk zie k dat ook zomaar de verkeerde kant op gaan....

[email protected]

Niet vergeten dat BBB in Eerste Kamer zeer sterke positie bezit. Kan nuttig zijn als het dealen aankomt.
Wow, dat is snel:

Wij zijn en blijven tegen het vuurwerkverbod

Hartelijke groeten,
Caroline van der Plas
Fractievoorzitter
BBB (BoerBurgerBeweging)

Back
Bovenaan