GroenLinks/PvdA en Partij voor de Dieren proberen opnieuw vuurwerk wettelijk te verbieden

De eerste jaren na een eventueel verbod denk ik dat het niet veel anders zal zijn dan de corona jaren. Iedereen die het een beetje leuk vind weet inmiddels wel waar ze moeten zijn om wat te krijgen, en de cobra boys zullen helemaal gaan pieken!

Als je nergens in nederland mag afsteken en vooral njet kopen dan ga je het zeker wel merken ja
Absoluut, de eerste 2a3 jaar zal door import van vuurwerk vooral veel harde klappen goed te horen zijn en dus ook meer overlast en wellicht schade. De huisvader en of wij freaks die toch een doos willen afsteken moeten over de schouders kijken of we niet door een stuk Links Verdriet verraden worden met als gevolg dat er een heus peleton pliesie👮je huisje komt bezoeken want daar ligt immers de prioriteit. Met als gevolg dat je in de buurt weer onderaan de sociale ladder staat😆.

Wel verwacht ik dat het afsteken van vuurwerk zal verminderen vooral sier, men wil immers niet steeds over zijn schouder kijken en los van dat het hele oud&nieuw gevoel zal anders zijn. Dood/saai bleeeuuh

De jeugd gaat zich stierlijk vervelen en steekt vervolgens de zooi maar in de brand. En ik heb er dan geen medelijden mee.

Laatst bewerkt:
nou mensen weten echt wel het bestaan af van belgie en duitsland en illegale markt
met corona jaren hadden de nette buren dikke triplex blokken en harde klappers
en ging het goed los
Tuurlijk dat snap ik, maar als er hier een verbod komt zullen meneer de agenten wel betere controllers gaan houden bij de grens. Ben gek op vuurwerk maar ik weet niet of ik het er voor over heb om mn vuurwerk kwijt te raken +een dikke boete

Tuurlijk dat snap ik, maar als er hier een verbod komt zullen meneer de agenten wel betere controllers gaan houden bij de grens. Ben gek op vuurwerk maar ik weet niet of ik het er voor over heb om mn vuurwerk kwijt te raken +een dikke boete
Logisch, maar bij een kleine fanatieke groep zal vooral het burgeropstandsgevoel komen. Oftewel schijt en vol gas in de vorm van 1 dikke doos om 00:00uur die goed verstopt lag en daarvoor terreur bespeur door zware apparaten/knallers her en der te strooien. Kat/muis spel met pliesie🫣

Verbod zal er heus wel komen,maar dan wel pas vanaf 2030 denk ik....
Tot die tijd maar genieten en een voorraadje op bouwen om de eerste jaren daarna nog lekker door te kunnen komen😝

Kom op boys, strijd is nog lang niet verloren. Als we nu de kopjes al laten hangen is het einde zoek. Heb vertrouwen, wacht bericht HVLV af en heb vertrouwen in hun/branche.
We moeten de strijd ook niet opgeven, maar je moet ook wel als een blind paard in de maatschappij staan om te denken dat dit geen aflopende zaak is op (relatief) korte termijn (absoluut niet beledigend of iets dergelijks bedoeld).

Ik vrees het al jaren. Inslaan dus maar zolang het nog kan. Hebben we allemaal aan die linkse kliek te danken. What's next?

Tja als ze het gaan verbieden dan mag het dus niet meer op oudjaarsdag, maar als het dan helemaal niet mag dan maakt het ook niet meer zoveel uit dat je het iets eerder afsteekt want het mag toch al niet, kan ik December maar net zo goed bombaderen als vuurwerkmaand, dan hebben die zuurpruimen een maand lang overlast

Tja als ze het gaan verbieden dan mag het dus niet meer op oudjaarsdag, maar als het dan helemaal niet mag dan maakt het ook niet meer zoveel uit dat je het iets eerder afsteekt want het mag toch al niet, kan ik December maar net zo goed bombaderen als vuurwerkmaand, dan hebben die zuurpruimen een maand lang overlast
Dit gaan ze denk ik wel creëren als ze een verbod erin knallen

Back
Bovenaan