\_niels_/
VWC lid
Zoals veel mensen misschien wel mee hebben gekregen, was ik afgelopen jaarwisseling niet in Nederland omdat ik sinds anderhalf jaar op wereldreis ben met een zeilboot. Dat betekent veel nieuwe dingen ontdekken en op andere manieren de jaarwisseling vieren. Vorig jaar deden we dat met een paar sterretjes en een paar dikke vuurwerkshows op de achtergrond. Dat was leuk, maar het zelf afsteken miste ik toch wel enorm. Dit jaar zijn we met de jaarwisseling in Panama, en hier mag je zelf vuurwerk kopen en afsteken. En dus hebben we onze boot in een haven achter gelaten en zijn we naar de hoofdstad gereisd. Op zoek naar vuurwerkwinkel!
Op een magisch mooie locatie, met aan de ene kant de skyline van Panama City en aan de andere kant de Grote Oceaan, hebben we een fantastische oudejaarsavond en jaarwisseling gehad. Lekker stoken wat we in de dagen ervoor op de kop hadden weten te tikken, genietend van het uitzicht en van alle vuurwerkgeluiden die op de achtergrond te horen waren. Helaas geen grote vuurwerkshow in de stad dit jaar (die was vervangen door een droneshow die uiteindelijk niet door ging) maar het zelf mogen stoken en kijken naar het vuurwerk van anderen was geweldig! Daar kan geen show tegenop. De video komt zo snel mogelijk online! Hier wel alvast wat fotos!

Wordt vervolgd!
Op een magisch mooie locatie, met aan de ene kant de skyline van Panama City en aan de andere kant de Grote Oceaan, hebben we een fantastische oudejaarsavond en jaarwisseling gehad. Lekker stoken wat we in de dagen ervoor op de kop hadden weten te tikken, genietend van het uitzicht en van alle vuurwerkgeluiden die op de achtergrond te horen waren. Helaas geen grote vuurwerkshow in de stad dit jaar (die was vervangen door een droneshow die uiteindelijk niet door ging) maar het zelf mogen stoken en kijken naar het vuurwerk van anderen was geweldig! Daar kan geen show tegenop. De video komt zo snel mogelijk online! Hier wel alvast wat fotos!

Wordt vervolgd!