[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Ik baal hier echt van. Krijg gister die vervanger, heb nog een discussie aan de balie, met een wedewerker of ze vandaag komen. Die zegt keihard nee ze komen niet meer. Dus ik ga dan maar akkoord met de event stars of universe. En nu lees ik dit dat ze wel weer komen.

Wat heeft het dan eigenlijk voor nut om vroeg in het jaar te bestellen ?
Als dit vandaag aan de balie is gezegd dan is dit onjuist, waarvoor excuses! Als dit gisteren is gezegd was dat de laatste status die wij kenden.
Wanneer je wil kunnen we de box vandaag gewoon voor je omruilen, dat is geen probleem!

Bedankt voor je reactie, en de service om hem te ruilen. Maar ik zit te verweg om nu naar Dordrecht te komen. Bij elkaar 2.5 uur. En op de dag der dagen heb ik altijd zoals velen veel te doen. Verder bedankt voor de service,en aanbiedingen. Mijn bestellingen waren snel samen gevoegd en stonden door 2 medewerkers snel op de balie. Fijne jaar wisseling.

Jullie bieden echt een fantastische service en zijn zelfs tijdens de verkoopdagen goed bereikbaar! Hier kun je echt zonder enige zorgen bestellen, dat weet ik zeker😁

Iedereen bedankt voor dit jaar! We zijn heel blij dat dit jaar zo soepel is verlopen, behalve de paar vervangers door de te late boot hebben we 99% van de mensen met het vuurwerk naar huis kunnen laten gaan wat ze besteld hadden. Het bundelen van de orders is heel goed gegaan, dit gaf ons veel meer rust en ik denk dat het ook voor de FREAKS veel beter is bevallen. Verbeterpuntje is nog wel de uitloop verkoop. Sommige boxen lagen nu 3 dagen in de bunkers, dit gaan we wat harder forceren naar de 1e dag / ochtend.

Helaas door de enorme drukte hebben we dit jaar maar beperkte dag-aanbiedingen gehad. Dit hopen we volgend jaar beter te gaan doen.

Ik heb helaas wel meerdere keren me orders moeten halen waren niet gebundeld. Stond ook een camera ploeg en daar had ik niet zo zin in met kg. En ze al vroegen of ze het mochten filmen.

Helaas hierdoor niet gekeken of alles compleet was en miste ik helaas de double elements waar ik zo naar uit had gekeken.

Voor de rest echt alles top, en dit jaar ga ik zeker weer bij jullie bestellen.

Ik heb helaas wel meerdere keren me orders moeten halen waren niet gebundeld. Stond ook een camera ploeg en daar had ik niet zo zin in met kg. En ze al vroegen of ze het mochten filmen.

Helaas hierdoor niet gekeken of alles compleet was en miste ik helaas de double elements waar ik zo naar uit had gekeken.

Voor de rest echt alles top, en dit jaar ga ik zeker weer bij jullie bestellen.
Als je na December besteld hebt klopt dit, het is nogal een intensief werkje dat bundelen omdat het systeem wat wij gebruiken daar geen functionaliteit voor kent.
Stuur ons even een berichtje dan zorgen we er voor dat je een compensatie krijgt voor het missen van de Double Elements!

Als je na December besteld hebt klopt dit, het is nogal een intensief werkje dat bundelen omdat het systeem wat wij gebruiken daar geen functionaliteit voor kent.
Stuur ons even een berichtje dan zorgen we er voor dat je een compensatie krijgt voor het missen van de Double Elements!
Super bedankt, had de 1de al berichtje gestuurd.

Back
Bovenaan