Wat staat er op jouw lijstje voor 25/26?

Uhh als de weers voorspellingen blijven zoals ze nu zijn ...
Staat er heel veel van dit jaar op het lijstje van volgend jaar.

Potver... ik heb al die tijd het weervoorspellingstopic vermeden omdat ik gewoon niet de hele week met een slecht humeur wil rondlopen.. zeg je het hier wel. :( :P

Laatst bewerkt:
Doordat we weer veel wind zullen krijgen, blijven de oudjes nog een jaartje langer rijpen op de plank. Misschien komt daar nog een paar extra doosjes bij. Scheelt weer volgend jaar.

Ja gezien van de wind van de laatste jaren hier aan de kust wellicht een groter deel vd collectie windbestendig vuurwerk kopen.

400 Shots Total Display Show
crossette switch (denk 3x)
Silver ice (die was 2024 te laat)

De rest is afhankelijk nieuwe producten en prijzen.

Sowieso wat raikeo spul zoals Elegance, The Great Wall, Hardcore Helium, Royal tears in heaven en mocht er uitloop zijn van kooi artikelen zal ik voornamelijk daar me pijlen op richten.

Laatst bewerkt:
Waar moeten we beginnen? Er is zoveel moois maar als we dan toch een top 10 moeten kiezen :

1. Great wall Riakeo

2. Black Panther Luypaers

3. Break out Poema/Wolff

4. Full assault Wolff

5. Obsessed Poema/Wolff

6. Disturbed Wolff

7. Magic in the air China Red

8. Peking Opera 100 Riakeo

9. Artificial Riakeo

10. Bull China Red

En zullen vast veel producten onbewust vergeten zijn, toch een mooi lijstje.

Hardcore Helium bovenaan!

Verder staat Riakeo ook best hoog op het lijstje, mits de prijzen een beetje te doen zijn. Afgelopen jaar overgeslagen, maar zag er op de straatfilmpjes goed uit.

Aangezien ik nog veel over heb van afgelopen jaarwisseling en al een bescheiden bestelling heb gedaan is dit de wensenlijst:

Karton Cairo
Karton Crossette Switch
2X Viper
Tycoon
Capo Box
Hardcore Helium
Beast of Burden (mits een mooie prijs)
2x Crackle King

Back
Bovenaan