Wat staat er op jouw lijstje voor 25/26?

Waltr

VWC lid
De laatste bestellingen voor het jaar 2024 zijn de deur uit en bij de meeste van ons zijn we er onderhand wel uit wat we dit jaar gaan schieten.

Betekend dus ook wellicht dat we producten gaan doorschuiven.

Dus... Welke items heb jij al op je lijstje staan voor volgend jaar?

Kan niet echt zeggen dat ik iets specifieks op mijn lijst zet.
Koop jaarlijks in de uitverkoop van de vuurwerkwinkel, waar ik eind van het jaar ook 3 dagen weer ga helpen.

De uitverkoop zijn vaak gewoon hele nette prijzen en dan sowieso een aantal compounds.
De voorverkoop wil ik nog wel eens wat nieuwe dingen meepakken of producten die goed waren, hoewel ik dan ook zo iets heb van ja die heb ik al geschoten.
Voorbeeld was de break out, ja prachtig ding maar waarom zou ik die nu weer gaan schieten.

Als ik toch iets moet kiezen voor 25/26 dan zal het vooral de riakeo lijn zijn, afwachtende van de uitwerking en ervaringen van mensen die deze producten schieten in de straat.

Wat ik sowieso bewaar voor 25/26
mega sky thunder 100 sh 30mm
return of the phoenix 2x
1x doodle 36 sh cake

Geen lijstje, eerst maar eens zien hoe alles loopt en dan beginnen we 2 januari weer lekker opnieuw!!

Ik zit stiekem te kijken wat ik dit jaar nog kan toevoegen… daarna maar eens rustig kijken wat we volgend jaar willen hebben.

Meer Riakeo en Hello Fireworks!
Ja, ondanks de Lesli achtergrond, en het is het wel even kijken of er Riakeo boxen voor redelijker prijzen te krijgen zijn in de outlet.

Bij Hello is het nog even afwachten hoe die het kooiloze gaan trekken na een debuutjaar met vrijwel compleet kooi. Kunnen ze in een jaar die overstap financieel gezond maken en dan ook kwalitatief gezond? Beetje reputatie achter de kiezen nu dus dat helpt wel.

FWS ook wel eentje om in de gaten te houden, net als VWB en beiden bij mij nu goed te krijgen. Zitten goede mensen achter die wel eens langdurig solide kwaliteit kunnen gaan leveren. Geen eendagsvliegen. Hulde voor hun inzet.

Wolff is altijd beetje aan de prijs hier in de omgeving, tenzij het bij VW Outlet is. Dus elk voorjaar weer leuk te kijken wat daar betaalbaarder oppopt.

Daarom; echt individuele producten heb ik nu nog niet op een lijstje, al zal dat na de jaarwisseling wel wat gaan uitkristalliseren. Maar het is vooral ook richten op importeurs en duimen dat het in de freaksale opduikt voor goeie prijzen want de prijzen vanaf november (eerder al eigenlijk, september) zijn me te dol.

Laatst bewerkt:
Nog helemaal niets.
Heb dit jaar enkele toppers in kooi extra besteld.

Na deze jaarwisseling zullen we zien hoe de (herziene) kooiloze exemplaren zich staande hebben gehouden.

Gezien de huidige ontwikkelingen en het voorsorteren van de importeurs heb ik er erg weinig vertrouwen in dat we nog producten in kooi gaan zien.

Dus dan leg ik de focus op de bewezen pareltjes en niet op nieuwe producten.

Ondanks dat de kans klein is, hoop ik toch op een nieuwe dikke rauwe fluiter bak.

Nog helemaal niets.
Heb dit jaar enkele toppers in kooi extra besteld.

Na deze jaarwisseling zullen we zien hoe de (herziene) kooiloze exemplaren zich staande hebben gehouden.

Gezien de huidige ontwikkelingen en het voorsorteren van de importeurs heb ik er erg weinig vertrouwen in dat we nog producten in kooi gaan zien.

Dus dan leg ik de focus op de bewezen pareltjes en niet op nieuwe producten.

Ondanks dat de kans klein is, hoop ik toch op een nieuwe dikke rauwe fluiter bak.
Return of the phoenix is nog goed genoeg toch? die was volgens mij vorig jaar al aangepast.

De laatste bestellingen voor het jaar 2024 zijn de deur uit en bij de meeste van ons zijn we er onderhand wel uit wat we dit jaar gaan schieten.

Betekend dus ook wellicht dat we producten gaan doorschuiven.

Dus... Welke items heb jij al op je lijstje staan voor volgend jaar?
Weinig, maar wss veel riakeo. Komt tenminste wel uit een betrouwbare fabriek.

Nog niks. Ik wacht eerst mijn ervaring af van deze editie en dan op basis daar van en de nieuwe filmpjes van iedereen op het forum zullen zich weer nieuwe wensen gaan vormen

Nog niks.. Ik ga deze oud&nieuw alle boxen afwachten en aantekeningen maken voor 2025. Wat wel en wat niet.. ''to be continued''

• Like
Waarderingen: ATF
Waarschijnlijk meer Argento.
Filmpjes bekeken en ben tot nu toe erg enthousiast. Dit jaar paar producten kunnen halen dus hoop dat ze mijn verwachtingen waar maken

Denk toch een paar blokken bij Passion4pyro halen. Die eigen lijn zitten een paar prachtexemplaren tussen net zoals bij de pyroprduct blokken.

Ik ben sinds de eerste aankondiging erg sceptisch geweest over de kooiloze Riakeo producten die Lesli hier op de markt zet maar door de recente demo's ben ik echt overtuigd van de kwaliteit. Het zijn producten die er bovenuit steken met aparte effecten, hele mooi intense kleuren, prima hangtimes en vaak ook nog een hele goede opbouw. Als minpuntje kun je de prijs nog wel benoemen, die is niet altijd even vriendelijk. Inmiddels ben ik dus ook overstag gegaan en heb diverse Riakeo cakes gekocht. Dit heeft mij ook al doen besluiten om in ieder geval de Zodiac en de Elegance op het lijstje voor volgend jaar te zetten en wellicht de Great Wall ook. Verder wordt het vooral afwachten wat er aan bestaande toppers volgend jaar nog te koop is.

Ik ben sinds de eerste aankondiging erg sceptisch geweest over de kooiloze Riakeo producten die Lesli hier op de markt zet maar door de recente demo's ben ik echt overtuigd van de kwaliteit. Het zijn producten die er bovenuit steken met aparte effecten, hele mooi intense kleuren, prima hangtimes en vaak ook nog een hele goede opbouw. Als minpuntje kun je de prijs nog wel benoemen, die is niet altijd even vriendelijk. Inmiddels ben ik dus ook overstag gegaan en heb diverse Riakeo cakes gekocht. Dit heeft mij ook al doen besluiten om in ieder geval de Zodiac en de Elegance op het lijstje voor volgend jaar te zetten en wellicht de Great Wall ook. Verder wordt het vooral afwachten wat er aan bestaande toppers volgend jaar nog te koop is.
Verschil tussen riakeo Nederland (1.4) en riakeo Duitsland (1.3) moet wel groot zijn wat er gezegd wordt.
Neemt niet weg dat Riakeo Nederland mij positief verrast heeft. Zeer benieuwd naar de straatfilmpjes. Bevallen mij die dan komt er volgend jaar ook wat riakeo erbij.

Back
Bovenaan