Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ondanks de Lesli achtergrond, en het is het wel even kijken of er Riakeo boxen voor redelijker prijzen te krijgen zijn in de outlet.Meer Riakeo en Hello Fireworks!
Return of the phoenix is nog goed genoeg toch? die was volgens mij vorig jaar al aangepast.Nog helemaal niets.
Heb dit jaar enkele toppers in kooi extra besteld.
Na deze jaarwisseling zullen we zien hoe de (herziene) kooiloze exemplaren zich staande hebben gehouden.
Gezien de huidige ontwikkelingen en het voorsorteren van de importeurs heb ik er erg weinig vertrouwen in dat we nog producten in kooi gaan zien.
Dus dan leg ik de focus op de bewezen pareltjes en niet op nieuwe producten.
Ondanks dat de kans klein is, hoop ik toch op een nieuwe dikke rauwe fluiter bak.
Weinig, maar wss veel riakeo. Komt tenminste wel uit een betrouwbare fabriek.De laatste bestellingen voor het jaar 2024 zijn de deur uit en bij de meeste van ons zijn we er onderhand wel uit wat we dit jaar gaan schieten.
Betekend dus ook wellicht dat we producten gaan doorschuiven.
Dus... Welke items heb jij al op je lijstje staan voor volgend jaar?
Klopt. Met kartonnen fluiters en ipv 35sh 36 shots.Return of the phoenix is nog goed genoeg toch? die was volgens mij vorig jaar al aangepast.
Die is nog best okay, maar heeft ook in moeten leveren. Ik hoop stiekem op een dikke huiler compoundReturn of the phoenix is nog goed genoeg toch? die was volgens mij vorig jaar al aangepast.
Heb dit jaar ook Argento voor het eerst. Evenals Iskra en El Gato. Zeer benieuwd!Waarschijnlijk meer Argento.
Filmpjes bekeken en ben tot nu toe erg enthousiast. Dit jaar paar producten kunnen halen dus hoop dat ze mijn verwachtingen waar maken
Verschil tussen riakeo Nederland (1.4) en riakeo Duitsland (1.3) moet wel groot zijn wat er gezegd wordt.Ik ben sinds de eerste aankondiging erg sceptisch geweest over de kooiloze Riakeo producten die Lesli hier op de markt zet maar door de recente demo's ben ik echt overtuigd van de kwaliteit. Het zijn producten die er bovenuit steken met aparte effecten, hele mooi intense kleuren, prima hangtimes en vaak ook nog een hele goede opbouw. Als minpuntje kun je de prijs nog wel benoemen, die is niet altijd even vriendelijk. Inmiddels ben ik dus ook overstag gegaan en heb diverse Riakeo cakes gekocht. Dit heeft mij ook al doen besluiten om in ieder geval de Zodiac en de Elegance op het lijstje voor volgend jaar te zetten en wellicht de Great Wall ook. Verder wordt het vooral afwachten wat er aan bestaande toppers volgend jaar nog te koop is.