Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik vernomen heb is dat er nu ook riakeo producten zijn in Duitsland die eerst 1.3 waren en nu 1.4. Daardoor gaat passio4pyro deze ook niet opnieuw importeren.Verschil tussen riakeo Nederland (1.4) en riakeo Duitsland (1.3) moet wel groot zijn wat er gezegd wordt.
Neemt niet weg dat Riakeo Nederland mij positief verrast heeft. Zeer benieuwd naar de straatfilmpjes. Bevallen mij die dan komt er volgend jaar ook wat riakeo erbij.
Goeie shop. Ook hun eigen lijnWat ik vernomen heb is dat er nu ook riakeo producten zijn in Duitsland die eerst 1.3 waren en nu 1.4. Daardoor gaat passio4pyro deze ook niet opnieuw importeren.
In ieder geval Riakeo, verder ga ik 1 januari beginnen aan het lijstje.
In Duitsland verkopen ze ook toffe Riakeo producten.. volgend jaar maar een ritje maken naar de ooster buren denk ik.Hetzelfde hier. Ook erg benieuwd met welke nieuwe producten ze komen.
Je weet dat de dierencakes uitloop zijn? (Kooi)Ik heb al een bestelling voor China Red voor de volgende jaarwisseling. Vind die dealer qua prijs-kwaliteitverhouding wel de beste.
Indianen Box - €129,99
Hakuna Matata - €99,99
Dog - €31,99
Pig - €31,99
Rabbit - €31,99
Best One - €19,99
Salute 42 - €13,99
The Eagle & The Falcon - €29,99
En wat kleins:
Happy One - €8,99
Graffiti 1 - €13,99