Wat staat er op jouw lijstje voor 25/26?

Ik heb in ieder geval besloten om volgend jaar in een thema te gaan werken. En mijn thema wordt een Bonte Bedoeling... Zal veel met kleur en effecten gaan werken. Producten als de Viper, Crossette Switch, silver ice, Fire Festival, katan 2, sensation 3 en Tycoon staan hoog op de lijst!

En uiteraard ontzettend benieuwd naar nieuwe producten die ik in januari toe kan gaan voegen.

Verschil tussen riakeo Nederland (1.4) en riakeo Duitsland (1.3) moet wel groot zijn wat er gezegd wordt.
Neemt niet weg dat Riakeo Nederland mij positief verrast heeft. Zeer benieuwd naar de straatfilmpjes. Bevallen mij die dan komt er volgend jaar ook wat riakeo erbij.
Wat ik vernomen heb is dat er nu ook riakeo producten zijn in Duitsland die eerst 1.3 waren en nu 1.4. Daardoor gaat passio4pyro deze ook niet opnieuw importeren.

Denk dat ik dan alles van RIAKEO ga kopen, zeker wanneer volgend jaar alles kooiloos moet zijn, dan heeft RIAKEO al bewezen goed bezig te zijn, daarnaast spreekt mij dit merk heel erg aan vanwege hun mooie compounds, de effecten, kleuren en opbouw. Alleen hoop ik dat de prijs niet nog meer gaat stijgen, want eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de prijzen op dit moment ook al heel erg hoog zijn.

Dit jaar neem ik de cakes + één compound van Riakeo, en laat me graag verassen door de straatfilms van alle andere producten.
die staan dus wel (met eventuele nieuwe producten in 2025) op de lijst.

Hoop iig met wat minder goud en meer bakken met enkel kleur. Ben ook van plan om volgend jaar Riakeo in te slaan, maar vind het wel veel op elkaar lijken allemaal.

Richten op de kleinere producten en losse cakes, geen (persoonlijk) te dure grote bakken meer.

Eerst ook maar eens afwachten wat importeurs volgend jaar weten te brengen met kooiloos in het achterhoofd. Dat hierin veel mogelijk kan zijn is al wel duidelijk (riakeo), maar komt wel met een hoog prijskaartje.

Ik heb al een bestelling voor China Red voor de volgende jaarwisseling. Vind die dealer qua prijs-kwaliteitverhouding wel de beste.

Indianen Box - €129,99
Hakuna Matata - €99,99
Dog - €31,99
Pig - €31,99
Rabbit - €31,99
Best One - €19,99
Salute 42 - €13,99
The Eagle & The Falcon - €29,99

En wat kleins:
Happy One - €8,99
Graffiti 1 - €13,99

Ik heb al een bestelling voor China Red voor de volgende jaarwisseling. Vind die dealer qua prijs-kwaliteitverhouding wel de beste.

Indianen Box - €129,99
Hakuna Matata - €99,99
Dog - €31,99
Pig - €31,99
Rabbit - €31,99
Best One - €19,99
Salute 42 - €13,99
The Eagle & The Falcon - €29,99

En wat kleins:
Happy One - €8,99
Graffiti 1 - €13,99
Je weet dat de dierencakes uitloop zijn? (Kooi)

Back
Bovenaan