Coconut Bounty

En daar gaat je de fout in, "maar om de percentuele stijging in adviesprijs over de jaren"

Komt die: aan wat is de adviesprijs van de immortal gold?
We pakken het topic er even bij (gemaakt in 2012 notabene).
Adviesprijs 179,00

Super flowers: 179,50
Coconut bounty: 179,50
Immortal gold: 179,00
Sky symphony: 179,50

Dus hoeveel is er in 13 jaar bijgekomen op de adviesprijs op een 2kg 100 shots 30mm blok?
Precies 0,50 euro.

Hoeveel van jullie hebben die adviesprijs betaald?
Als je goed inkoopt, ook 0 mensen, doe je dat wel heb je er toch zelf voor gekozen?

Wij mogen echt met ons hele hart blij zijn dat de freakzaken ze voor minder verkopen, want verrassing, ze verkopen toch wel. Ook voor de adviesprijs van 179 euro. De meeste winkels hebben recordbedragen gedraaid en de bunkers zijn vrijwel leeg. Onthou wel dat wij maar een heel kleine percentage zijn van het totaal want zo'n winkel aan omzet draait.

Hier kan ik mij helemaal in vinden, vanuit Rubro mag je wel verwachten dat ze aangeven of er sampels gebruikt worden, of ze wel of niet met kooi komen en dat de effecten wel overeenkomen met de productievideo. Alle zaken waarin dat ontbreekt vind ik natuurlijk niet netjes vanuit Rubro.
Adviesprijs voor de coconut was 199, zie eerste post!!!

Man man man, waar maken we ons druk om. De films die ik hier zie zijn gewoon prima, meer dan prima zelfs, als je ook rekening houdt dat blauw lastig filmen is en dat er ook og een stevige wind stond. Daarnaast wil ik ook even een lans breken voor de verschillende importeurs die zorgen dat er op tijd artikelen in nl zijn voor de demo's. Dat zijn samples en die worden door de Chinees gemaakt. Soms zit daar flink wat teveel in, klopt. Maar een importeur kan daar niet altijd iets aan doen. De Chinees wil zich ook bewijzen voor de importeur en dan krijg je wel eens wat scheefgroei.
Over het algemeen zien wij echt het verschil wel tussen een over the top sample en een sample die gewoon kan. Vind de coconut zijn prijs ook prima waard ook.

Man man man, waar maken we ons druk om. De films die ik hier zie zijn gewoon prima, meer dan prima zelfs, als je ook rekening houdt dat blauw lastig filmen is en dat er ook og een stevige wind stond. Daarnaast wil ik ook even een lans breken voor de verschillende importeurs die zorgen dat er op tijd artikelen in nl zijn voor de demo's. Dat zijn samples en die worden door de Chinees gemaakt. Soms zit daar flink wat teveel in, klopt. Maar een importeur kan daar niet altijd iets aan doen. De Chinees wil zich ook bewijzen voor de importeur en dan krijg je wel eens wat scheefgroei.
Over het algemeen zien wij echt het verschil wel tussen een over the top sample en een sample die gewoon kan. Vind de coconut zijn prijs ook prima waard ook.
De sample kwam uit een totaal andere fabriek in een andere provincie.

Je kan alles wel bagataliseren… puntje bij paaltje is het gewoon misleiding niks meer en niks minder!

Blauw is helemaal niet lastig filmen als het erin zit, pakt zelfs een mobieltje zijn camera het nog…

Komop zeg, Waar men zich druk om maakt is dat effecten in verste verte niet overeen komen. Geen speciale goude palmen punt, daar was het voor mij om te doen juist. Iedereen snapt dat wat we zagen niet realistisch was en vele hadden echt wel kunnen leven met minder harde burst en minder spreiding als die gave combinatie van blauw en die unieke “Funke stijl” palmen er maar in zat.

Ik begrijp dan ook niet dat vele zeggen voor de prijs is het een prima box en niet zeiken verder, prijs boeit me niet het is gewoon een ander product.

Stond Rubro niet bekend om z’n opgevoerde video’s. Trend begon bij 16mm bakjes wat leek op 30mm en keiharde burst. On topic: Hebben wij als consument ook rechten mbt vuurwerk? Op het moment dat je gedupeerd ben of een product hebt gekocht wat niet hetzelfde is als demo/ productvideo ?

Stond Rubro niet bekend om z’n opgevoerde video’s. Trend begon bij 16mm bakjes wat leek op 30mm en keiharde burst. On topic: Hebben wij als consument ook rechten mbt vuurwerk? Op het moment dat je gedupeerd ben of een product hebt gekocht wat niet hetzelfde is als demo/ productvideo ?
Ik weet niet of je zover moet willen gaan, wel kun je lering trekken uit dit voorval en iets minder vertrouwen op ‘advertenties’
Lastig want je wil die nieuwe, mooie, brute box in je straat. Ik heb bijvoorbeeld niet gegokt op Riakeo en grijp daarop dus mis. Had ook andersom kunnen zijn. Heb ik dan nu verloren? Zelfs binnen een batch ben je niet zeker, ik had een Platinum Sensation die op twee salvo’s nog geen 16mm plofjes gaf, de rest ging perfect, het blijft toch handwerk en eenmalig gebruik. De rest van wat ik had was wel helemaal super dus ik accepteer het wat mindere aspect.
Heb je genoten? Of was je hele oud en nieuw hierdoor om zeep? Zolang de “aaah wat zonde” de “Wow hoe kicken was die” niet volledig heeft overschaduwd is het wel goed toch?

ik vind dat na al deze commotie deze box echt heel maar dan ook heeel slecht is. snap niet dat mensen deze box nog ophemelen. Burst was okay, maar als ik naar mijn video kijk, zie ik matig gevulde boeketten. Hij deed er bijna 2 minuten over om leeg te schieten, tempo was tergend langzaam. Cake 1 en 4 waren nog redelijk, maar cake 2 en 3 zijn gelijk aan de boeketten van de bunga 19 of bomb xl 25 shots van rubro. Het is gewoon om te janken....dat ze dit leveren ten opzichte van de sample moeten zij zich echt diep voor gaan schamen. Rubro is goed in de kleine cakes en stookvoer, maar de compounds van hun haal ik echt niet meer.

Laatst bewerkt:
ik vind dat na al deze commotie deze box echt heel maar dan ook heeel slecht is. snap niet dat mensen deze box nog ophemelen. Burst was okay, maar als ik naar mijn video kijk, zie ik matig gevulde boeketten. Hij deed er bijna 2 minuten over om leeg te schieten, tempo was tergend langzaam. Cake 1 en 4 waren nog redelijk, maar cake 2 en 3 zijn gelijk aan de boeketten van de bunga 19 of bomb xl 25 shots van rubro. Het is gewoon om te janken....dat ze dit leveren ten opzichte van de sample moeten zij zich echt diep voor gaan schamen. Rubro is goed in de kleine cakes en stookvoer, maar de compounds van hun haal ik echt niet meer.

Eens, hopelijk leest RUBRO mee want dit is pure misleiding. Deze box was voor de demo tussen de €99 - €139 te krijgen. Na de demo iedereen helemaal laaiend enthousiast wat erg logisch was na het zien van een SAMPLE, waar hij nog te krijgen was €199,--. Kortom RUBRO is een boefje!!

Ja absoluut andere vids dan het eindresultaat bij rubro.. maar uiteindelijk is het allemaal handwerk en zal geen 2 cakes hetzelfde zijn.

Nu we het toch over Rubro hebben, na het schieten van de clash of the titans bekroop me hetzelfde gevoel. Wat een drama assortiment was dit zeg. Om te janken, dikke prijs dunne uitwerking.

Zoals gezegd, gewoon een hele dikke box die zich kan meten met de toppers die in Nederland verkrijgbaar zijn. 30 mm, harde burst, dikke effecten. Helaas niet de box waar we allemaal op hadden gehoopt, maar zéker een box die ik volgend jaar zomaar weer kan kopen.

De film per 4 stuks uit onze show:

Zoals gezegd, gewoon een hele dikke box die zich kan meten met de toppers die in Nederland verkrijgbaar zijn. 30 mm, harde burst, dikke effecten. Helaas niet de box waar we allemaal op hadden gehoopt, maar zéker een box die ik volgend jaar zomaar weer kan kopen.

Dit is inderdaad een juiste omschrijving !

Maar niet voor €199 pst neem ik aan.

Back
Bovenaan