Crowdfunding voor blijvende invloed in Den Haag.

Ik vind veel van jullie actie’s echt top, echter zag ik in een tekst van jullie op facebook een stuk waar het ook over de 14 jarige jongen in Rotterdam gaat. Daar staat “ En nog voordat zijn stoffelijk overschot koud was geworden pleitte Carola Schouten al voor een landelijk verbod op siervuurwerk”. Ik zou dit toch even aanpassen of weghalen. Dit kan je niet zo neer zetten!! Gaat hier over een 14 jarige jongen die net als ons vuurwerk liefhebber was.

Ik vind veel van jullie actie’s echt top, echter zag ik in een tekst van jullie op facebook een stuk waar het ook over de 14 jarige jongen in Rotterdam gaat. Daar staat “ En nog voordat zijn stoffelijk overschot koud was geworden pleitte Carola Schouten al voor een landelijk verbod op siervuurwerk”. Ik zou dit toch even aanpassen of weghalen. Dit kan je niet zo neer zetten!! Gaat hier over een 14 jarige jongen die net als ons vuurwerk liefhebber was.

Nou... ik vind dat de taal vanuit de liefhebbers wel eens mag verharden en de harde werkelijkheid gezegd mag worden.

Die burgemeesters moeten hun mond eens houden, ze hebben geen enkel idee wat ze aan het roepen zijn.

Ook even een kleine donatie gedaan, wellicht later nog een keer. (Bump topic).

Vooral nu alle media weer op stoom is met de anti vuurwerklobby kan juist het HVLV alle steun gebruiken denk ik
Inderdaad heel belangrijk! Zal eind van de maand nog een donatie doen

Nou... ik vind dat de taal vanuit de liefhebbers wel eens mag verharden en de harde werkelijkheid gezegd mag worden.

Die burgemeesters moeten hun mond eens houden, ze hebben geen enkel idee wat ze aan het roepen zijn.
Het gaat mij niet om het bericht, het gaat mij om de manier van schrijven. Als ze nu geschreven hadden “ nog voor het onderzoek naar de oorzaak begonnen was, had Carola schouten al opgeroepen tot een siervuurwerkverbod” , helemaal top! Maar om nu over een net overleden kind te schrijven dat “zn stoffelijk overschot nog niet koud was” dan ben je niet helemaal lekker toch?!

Ik twijfel nog of je dit niet kunt schrijven. Het klinkt hard, maar zegt niets over of je het wel of niet erg vindt. Het versterkt wel zeker het punt dat je wilt maken.

Precies dat!! Met gestrekt been erin!!!
Vuur moet je met Vuur(werk) bestrijden snap dat nu eens mannen het zijn andere tijden.

Das 1.2% van de Duitsers ....
Edit: ik lees nu een half miljoen Duitsers, dus 0.6% :angel:

• Like
Waarderingen: GMP

Ik snap dat jij kan denken dat je dit niet zo neer kunt zetten, maar dat kan juist heel goed. Het was juist essentieel om dat zo neer te zetten omdat het illustreert dat ze over lijken gaat. Ze gebruikt zonder schroom dit persoonlijke drama van dat gezin om een politiek puntje te scoren, zonder dat er bovendien enige realiteitszin of inhoudelijke kennis in haar uitingen doorschemert. Het is dood en doodziek.

Ik heb natuurlijk te doen met het lot van die liefhebber en zijn nabestaanden. Des te meer reden om het gruwelijke opportunisme van de tegenstander onder de aandacht te brengen. Ik had er achteraf gezien misschien beter aan gedaan om duidelijk te benoemen waarom ik die woorden koos, in plaats van de interpretatie aan het toeval over te laten.

Ik wil best doneren maar dat gedoe via internet ben ik niet zo blij mee.
Wat te denken dat HVLV een fysieke vereniging wordt waar je lid van kunt worden. ?

Back
Bovenaan