Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het niet eens weten, ben elk jaar ergens anders tot nu toe.
Mijn vermoeden is dat ze allen achter het glas zitten en niet kunnen wachten tot het weer 'normaal' is in hun ogen.
Ik denk dat ik dit jaar even een bezoekje breng, aangezien ik een paar straten verderop zit waarschijnlijk.

Er zijn hier nagenoeg geen directe buren die wat afsteken. Het gaat hier wel tot half 1 los, maar daarna is het wel rustig. Dit jaar op 3 locaties stoken dus ben benieuwd hoe de buurten zullen zijn.

Ik denk dat het locale vuurwerkverbod wat heeft aangewakkerd hier. Ineens was ik niet meer de enige en werd zowaar ook getrakteerd op de Lion. Ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan 💜

Ik denk dat het locale vuurwerkverbod wat heeft aangewakkerd hier. Ineens was ik niet meer de enige en werd zowaar ook getrakteerd op de Lion. Ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan 💜
Hier ging t ook heerlijk los, een stukje verderop stonden ze zelfs F3/F4 Klassek bakken de lucht in te rammen wat een geweld!! Het verbod heeft er bij mij alleen maar voor gezorgd dat ik nog meer wil hebben en er nog meer van geniet...dit jaar gewoon weer dunnetjes overdoen.

Hier ging t ook heerlijk los, een stukje verderop stonden ze zelfs F3/F4 Klassek bakken de lucht in te rammen wat een geweld!! Het verbod heeft er bij mij alleen maar voor gezorgd dat ik nog meer wil hebben en er nog meer van geniet...dit jaar gewoon weer dunnetjes overdoen.
Nice! Ik hoorde hier zelfs een keurige gepensioneerde buurman uit volle borst roepen; vuurwerkverbod mijn reet! 😂

Niet. Men geeft hier liever hun weinige geld uit aan roken, bier en auto's. Het is een arme wijk. Er wordt wel met illegaal knalvuurwerk gestrooid. Ik kan in een straal van een kilometer of 2 de 5 personen aanwijzen die een redelijke hoeveelheid siervuurwerk hebben. Eentje aan eind van m'n straat maar die is door de avond meestal al door z'n spul heen. Met covidverbod had die een stapel illegaal sier, da was wel vet maar hield ie dat maar vol; nu is het altijd weer saai kiloknaller vuurwerk. Dus er staat altijd een groep van straat of 3 a 4 naar mijn showtje te kijken, wel gezellig. Heel wat schouderklopjes en bedankjes achteraf, tsja zolang 't gratis is vinden ze 't wel prima.

bij mij in de straat wordt er vrijwel niet gestookt, de straten hieromheen wel. dit jaar voor het eerst sinds ik zelf vuurwerk koop het niet thuis vieren. dus we gaan zien hoe het daar gaat met afsteken

Hier ook in de straat verder niks, maar de straten hier omheen wordt wel mooi gestookt.

In de straat word volop gestookt. ook in de rest van de wijk gaat er het einde van het jaar het nodige de lucht in.

Vieren het altijd met vrienden en altijd bij een ander thuis. In het dorp gaat er vaak genoeg de lucht in. Vaak gaat het op oudejaarsavond de hele avond wel door, 's nachts is het vaak vroeg weer stil.

Ik zou het niet eens weten, ben elk jaar ergens anders tot nu toe.
Mijn vermoeden is dat ze allen achter het glas zitten en niet kunnen wachten tot het weer 'normaal' is in hun ogen.
Ik denk dat ik dit jaar even een bezoekje breng, aangezien ik een paar straten verderop zit waarschijnlijk.
De plannen zijn veranderd, ik zit thuis. Zal mij benieuwen of er iemand ook maar buiten zal zijn.

Amper... paar simpele potjes links en rechts. De halve straat kijkt meestal naar wat ik afsteek. En ik kan je vertellen dat het dit jaar zeker genieten gaat worden.

Ik mis toch wel medefreak(s) in de buurt. Meestal sta ik in m'n eentje met mensen die gierig zijn om maar iets te kopen maar wel maximaal willen genieten. Ik zou toch wel graag een jaartje willen vieren met wat mede gekken

En, hoe heeft jou straat gestookt? Hier was het gekkenhuis. Buren die ik nog nooit vuurwerk af heb zien steken kwamen nu met cakes en compounds naar buiten. Geweldig. Gingen soms wel 3-4 bakken tegelijk de lucht in. Ook in de rest van de wijk ging het helemaal los. Chaos gewoon. Wist op een gegeven moment niet waar je moest kijken. 360 graden rondom vuurwerk, overal. Heb het idee dat de straat en de wijk nog nooit zo los is gegaan. Vuurwerk leeft als nooit tevoren hier!

Gruwelijk genoten!!

Vond het erg tegenvallen. Ik denk omdat mensen gewend zijn dat ik zelf altijd behoorlijk wat heb. Ook dit jaar weer samen met de familie. Om me heen hier en daar zeker wel wat zien gaan, maar niet zoals het ooit was.

Paar buurten verder ging het wel lekker los zag ik en tot laat.....

Het was werkelijk fantastisch. Mijn straat verjongd sterk en enkele bewoners hadden al naar mijn plannen gevraagd en had ze verteld dat ik om 18.00 uur en 00.30 een showtje zou geven.

Om 18 uur gezellige drukte terwijl ik met een rood tapijt de show opende, waarna een pijlenshow en enkele kleinere blokken zoals Obsessed.

Om 0.00 met glaasje champagne iedereen in de straat rustig de tijd gegeven om hun potten af te steken. Er werd opvallend veel gestookt en er zat mooi spul tussen. Het was gezellig druk en de sfeer top. Om 00.30 stond iedereen uit de straat, en de jeugd zelfs uit de hele wijk, bij mij in de tuin om te kijken naar de grote show die al klaar stond langs de waterkant. Liep in 1x door in ruim 20 minuten. Daarna groot gejuich en applaus en met de jeugd nog wat klein spul afgestoken rondom de brandende compounds.

Tsja, wat zal ik zeggen. Dit jaar verhuisd en wist dat dit niet ging zijn wat ik gewend was.

Het viel uiteindelijk niet tegen er was genoeg leuks te zien. Wel zag ik dat het echt los ging in de wijk waar ik eerder woonde.

Buurman iets verder op had wat leuke cakes en een enkele compound. Hij was dan ook blij dat er nu nog iemand wat knalde.

Gelukkig vonden de directe buren mijn vuurwerk geen probleem en mooi dat er wat meer gebeurde op oudejaarsavond.

En, hoe heeft jou straat gestookt? Hier was het gekkenhuis. Buren die ik nog nooit vuurwerk af heb zien steken kwamen nu met cakes en compounds naar buiten. Geweldig. Gingen soms wel 3-4 bakken tegelijk de lucht in. Ook in de rest van de wijk ging het helemaal los. Chaos gewoon. Wist op een gegeven moment niet waar je moest kijken. 360 graden rondom vuurwerk, overal. Heb het idee dat de straat en de wijk nog nooit zo los is gegaan. Vuurwerk leeft als nooit tevoren hier!

Gruwelijk genoten!!

Hier ging het ook hard! Meerdere hotspots die de hele avond doorstookten!

Ik was hier de enige die aan het afsteken was de hele dag, mijn 10 uur project heb ik iets verderop afgestoken omdat ik niet wist hoe de buurt zou reageren :D

Hierna ben ik voor de deur gaan stoken met tussendoor knalcakes, verschillende Return of the Phoenix afgestoken overdag , grondbloemen , fonteinen etc. buren vonden het geen probleem gaven ze aan .

Dus ben ik vanaf een uur of 11 's ochtends tot 's avonds voor de deur blijven stoken, na 00:00 uur werden er wel enkele cakes afgestoken verderop in de straat en buurman tegenover mij had ook enkele mooie cakes .

Nadat iedereen zijn vuurwerk had afgestoken na 00:00 uur ben ik begonnen rond 00:30 uur .

Met als afsluiting de Terremoto 10s gevolgd door de Terremoto 1s, dat werd goed ontvangen hier als afsluiting , is ook nog iets gejuich op mijn filmpje te horen op het einde :

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan