Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
foto?Deze vandaag opgehaald. Onbegrijpelijk voor het bedrag icm met het gewicht/kruit/formaat. Word een topper of flopper,
Lukt niet vanaf telefoon, zal zo laptop opstarten en via pm foto met andere compounds sturen ter vergelijkingfoto?
Helemaal mee eens,Dit was echt een topper! Mensen om mij heen waren echt onder de indruk. Goede burst, spreiding en mooie afwisselende effecten.![]()
Wat minder wind zou hem goed doen. Voor die prijs waar die voor ging is het echt een no brainer.Voor mij viel deze echt positief uit!
Ik vraag me wel oprecht af waar die 1760 gram kruit is gebleven, niet in de lucht.
Eigenlijk is deze qua burst en spreiding het beste te vergelijken met een 25 mm compound. Voor het geld is ie het dubbel en dwars waard.
Hierbij de beloofde video:
Voor hoeveel verkocht Vathorst hem nou tijdens de verkoopdagen?Wel een prima bakkie voor de prijs die Vathorst verkocht. Op de videos voor oud en nieuw kwam die erg sloom over maar op bovenstaande straatvideo is het niet storend en schiet de bak iets sneller.
Idd 59,- tijdens de maandactie. Verkoop dagen durf ik niet te zeggen.Voor hoeveel verkocht Vathorst hem nou tijdens de verkoopdagen?
Ik had hem daar besteld voor €59 maar dat verhaal kennen we….
Mogelijk was hij in een koude ruimte gestaan en vervolgens is er condens op gekomen, hetzij bij de winkel, hetzij in je auto of thuis omdat het daar vochtiger en warmer is?Ik had nog wel een bedenking toen ik de doos openmaakte.
Er zat namelijk heel veel condens in de doos zelf! Ik heb hem drie dagen laten luchten, maar de doos was aan de binnenkant helemaal nat, en de cake zelf ook. Hebben meer mensen hier last van gehad? Wat is de oorzaak hiervan?
Gelukkig was hij helemaal droog voor het afsteken.
Nee, geen last van gehad. Haalde m de 29e rond 8 uur in de morgen op in Amersfoort en in de avond uit de doos gehaald. Klapte hier ook prima voor de prijs. Dacht rond de 65 dat ie was, weet het niet meer zeker.Ik had nog wel een bedenking toen ik de doos openmaakte.
Er zat namelijk heel veel condens in de doos zelf! Ik heb hem drie dagen laten luchten, maar de doos was aan de binnenkant helemaal nat, en de cake zelf ook. Hebben meer mensen hier last van gehad? Wat is de oorzaak hiervan?
Gelukkig was hij helemaal droog voor het afsteken.
Dat laatsteWas deze doos landelijk te koop voor rond de 60€ of alleen bij eerdergenoemde zaken?