Heb ik dat ook besteld?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was laatst mijn bestellingen van de diverse winkels bij elkaar aan het zoeken, dacht hiermee klaar te zijn, schoot me s'nachts ineens te binnen dat ik een winkel hier in de buurt vergeten was :bonk:

Was laatst mijn bestellingen van de diverse winkels bij elkaar aan het zoeken, dacht hiermee klaar te zijn, schoot me s'nachts ineens te binnen dat ik een winkel hier in de buurt vergeten was :bonk:
Wil je hiermee zeggen dat je dr een sport van maakt om bij elke verkoper in de buurt iets te bestellen ??

Over het algemeen vergeet ik niet wat ik heb besteld. Ik houd het namelijk nauwkeurig bij in een documentje. :)
Daarnaast ga ik ook niet naar heel veel winkels. Sterker nog, het overgrote deel komt bij 1 winkel weg. (Kuiper)

Dat gezegd hebbende....
Ik kwam er zojuist wel achter dat ik ongeveer de helft van 1 cake vergeten ben. Om precies te zijn 1 van de 2 effecten in de eerste paar salvo's van de Viper (Vulcan). Ik had die cake gekocht vanwege het geluid, de 3-traps gier. Ik was alleen even vergeten dat die gecombineerd werd met crossette. 😅
Nu had ik hier oorspronkelijk wel aan gedacht en had ik verder alleen nog de Multicolor Fan Crossette (Pyroshow) verwerkt in mijn finale project verwerkt. (Viper zou ik los afsteken) Geen probleem dus.

Maar nu komt het.
Vorige week vrijdag naar de demo bij Kuiper geweest. Ja, en toen koen ik natuurlijk de Dividir (RIP :sad: ) niet laten staan. 🤐
Nu is die dus afgekeurd, maar wat krijg ik als vervanger: de Crossette Switch (Broekhoff). 🤣
Vond ik uiteraard geen probleem, is gewoon een passende vervanger.
Totdat ik mij dus zojuist besefte dat ik nu 3 verschillende crossette cakes in bestelling heb staan. 🫣
En dat terwijl ik altijd graag veel verschillende soorten effecten heb.

Nu kan ik dus heel vervelend gaan doen en de winkel vragen mij alsnog een andere vervanger te doen.
Maar ik kan ook gewoon even zelf creatief worden.
Toen kreeg ik ineens een leuk idee: wat nu als ik de Crossette Switch en de Viper combineer met nog een cake die ik al besteld heb? De Viper eindigt immers al met een dubbel salvo blink boeketten. Een cake die daar misschien wel mooi bij past en ook lekker sierlijk is, is de Silver Spinners to Red Blink uit de Pyroshow lijn van Broekhoff.
Dus dat ga ik doen, achter elkaar:
- Crossette Switch -> Viper -> Silver Spinners to Red Blink.

En zo werd bij mij "Project Star Multiplier" geboren. :handsup::d
Project Star Multiplier very small.JPG

Eddy.

En, mensen nog voor leuke verrassingen gestaan?
Ik liet 3 bestellingen scannen bij een winkel in de omgeving.. toen vertelde hij dat er op dezelfde naam nog een bestelling klaar stond. Ik begreep er niks van maargoed laat maar komen zei ik..

Bleken het 10.000 knalerwten te zijn... absoluut geen herinnering aan. Die kleine is er wel weg van dus het zal wel kloppen.. klikkie teveel denk ik.

Ik liet 3 bestellingen scannen bij een winkel in de omgeving.. toen vertelde hij dat er op dezelfde naam nog een bestelling klaar stond. Ik begreep er niks van maargoed laat maar komen zei ik..

Bleken het 10.000 knalerwten te zijn... absoluut geen herinnering aan. Die kleine is er wel weg van dus het zal wel kloppen.. klikkie teveel denk ik.
Als je er geen herinnering aan hebt, dan is het waarschijnlijk ook niet iets dat van jou is geweest. Blijkbaar is er dus iemand die dezelfde naam heeft als jou, in dat geval had je dit gewoon moeten zeggen, immers is er nu iemand anders die zijn knalerwten niet krijgt. Ik ben wel blij om te lezen dat het hier om slechts knalerwten gaat en niet om een partij cakes en/of compounds waarmee je aan de haal zou zijn geweest, of zou je het dan wel verteld hebben? Overigens is het wel vreemd, dat ze je dit dan meegeven terwijl je er geen bon van hebt. Bijzonder!

Ik haalde afgelopen zaterdag 4 bestellingen op bij een winkel. Ze kwamen om de beurt ermee aanlopen. Na de 3e dacht ik alles binnen te hebben wenste ik het personeel een fijne jaarwisseling (1 jonge knul riep nog weet je zeker dat je alles hebt, ik: Jaa) komt een ander aangelopen met nog 2x een firefestival die ik finaal vergeten was, maar oh zo belangrijk als element in mn show. Klein beetje ophaalstress i.c.m. adrenaline en al een bomvolle auto doet je dingen vergeten :p2

Als je er geen herinnering aan hebt, dan is het waarschijnlijk ook niet iets dat van jou is geweest. Blijkbaar is er dus iemand die dezelfde naam heeft als jou, in dat geval had je dit gewoon moeten zeggen, immers is er nu iemand anders die zijn knalerwten niet krijgt. Ik ben wel blij om te lezen dat het hier om slechts knalerwten gaat en niet om een partij cakes en/of compounds waarmee je aan de haal zou zijn geweest, of zou je het dan wel verteld hebben? Overigens is het wel vreemd, dat ze je dit dan meegeven terwijl je er geen bon van hebt. Bijzonder!
Vent wat een aannames allemaal.. Heb die ellende lange tijd besteld omdat mijn vlees dat vroeg. Nooit opgeschreven of de mail gemarkeerd ofzo dus gewoon helemaal vergeten.

Ik heet Willem de Jong overigens dus misschien heb je ook wel gelijk hoor. Heerlijk dat mijn zoon dan van iemand anders zijn erwten kan genieten! :)

Vent wat een aannames allemaal.. Heb die ellende lange tijd besteld omdat mijn vlees dat vroeg. Nooit opgeschreven of de mail gemarkeerd ofzo dus gewoon helemaal vergeten.

Ik heet Willem de Jong overigens dus misschien heb je ook wel gelijk hoor. Heerlijk dat mijn zoon dan van iemand anders zijn erwten kan genieten! :)
Zoiets dacht ik al, iets te veel aannames.

Nooit last van eigelijk,
Hou netjes per winkel bij wat ik er heb besteld, voor welk bedrag, afhaalnummer en datum er bij.
Als ik dan een mooie actie zie, kan ik in 1 oogopslag zien of ik die al heb ja of nee

Bij mij was ik vergeten dat ik de wolff furious had besteld. De naam zij mij ook niet direct iets toen ik op de bon keek, maar toen ik naar het tijdstip van bestellen keek wist ik al genoeg. Die bestelling had ik geplaatst toen ik uit de kroeg kwam😅

Normaal gaat het altijd goed. Druk bezig met de jaarwisseling, meerdere winkels en afhaalbonnen. Dit jaar eigenlijk maar 1 winkel, 1 bestelling en maarliefst (kuch) 5 artikelen. Niet zo bezig met kerst en de jaarwisseling. Gebeurd ook wel eens. Maar goed, bestelling nalopen. Assortiment box, check. Compoundje, check. Fontein, check. Spinner cake (Hurricane Crystal van China Red), check. Night Fever... Uhhh.... Bonnetje er even bij. Ja, staat er wel op. Zal wel.

Thuis even een filmpje opgezocht wat ik ook alweer besteld had, en ben er dik tevreden mee. Soms maak je best goede keuzes voor de toekomstige jij.

Echt aan alles gedacht.
Leuke compounds. Genoeg vuurwerk brillen, aansteeklonten, aanstekers.
Zelfs genoeg vuurwerk. (heb je nou ooit echt genoeg!?)

En wat blijkt het, ik mis visco lont om mijn compounds goed aan elkaar te koppelen.
Ook geen idee waar ik dit nu nog zo snel kan halen.

Echt aan alles gedacht.

En wat blijkt het, ik mis visco lont om mijn compounds goed aan elkaar te koppelen.
Waar woon je?

Echt aan alles gedacht.

Heb je niet toevallig nog wat oude romeinse kaarsen liggen? :)
Ik zelf heb jaren geleden een rol visco gekocht van 100 meter, heb hier nog meer dan de helft van over. Had ik dit eerder geweten, kon ik je wel per post een metertje of zo opsturen, maar is nu natuurlijk al te laat.

Heb je niet toevallig nog wat oude romeinse kaarsen liggen? :)
Ik zelf heb jaren geleden een rol visco gekocht van 100 meter, heb hier nog meer dan de helft van over. Had ik dit eerder geweten, kon ik je wel per post een metertje of zo opsturen, maar is nu natuurlijk al te laat.

Dat is echt te aardig. Waardeer het!
Nee geen romeinse kaarsen.
Ik heb compounds met bijvoorbeeld doos a en doos b, wilde het makkelijker maken door een wat langere lont te verbinden.
Maar komt goed. Even pielen buiten met een plakbandje en lont 2 van compound a naar lont 1 van compound b.
Thanks voor het aanbod!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan