Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wil je hiermee zeggen dat je dr een sport van maakt om bij elke verkoper in de buurt iets te bestellen ??Was laatst mijn bestellingen van de diverse winkels bij elkaar aan het zoeken, dacht hiermee klaar te zijn, schoot me s'nachts ineens te binnen dat ik een winkel hier in de buurt vergeten was![]()
Ik liet 3 bestellingen scannen bij een winkel in de omgeving.. toen vertelde hij dat er op dezelfde naam nog een bestelling klaar stond. Ik begreep er niks van maargoed laat maar komen zei ik..En, mensen nog voor leuke verrassingen gestaan?
Als je er geen herinnering aan hebt, dan is het waarschijnlijk ook niet iets dat van jou is geweest. Blijkbaar is er dus iemand die dezelfde naam heeft als jou, in dat geval had je dit gewoon moeten zeggen, immers is er nu iemand anders die zijn knalerwten niet krijgt. Ik ben wel blij om te lezen dat het hier om slechts knalerwten gaat en niet om een partij cakes en/of compounds waarmee je aan de haal zou zijn geweest, of zou je het dan wel verteld hebben? Overigens is het wel vreemd, dat ze je dit dan meegeven terwijl je er geen bon van hebt. Bijzonder!Ik liet 3 bestellingen scannen bij een winkel in de omgeving.. toen vertelde hij dat er op dezelfde naam nog een bestelling klaar stond. Ik begreep er niks van maargoed laat maar komen zei ik..
Bleken het 10.000 knalerwten te zijn... absoluut geen herinnering aan. Die kleine is er wel weg van dus het zal wel kloppen.. klikkie teveel denk ik.
Vent wat een aannames allemaal.. Heb die ellende lange tijd besteld omdat mijn vlees dat vroeg. Nooit opgeschreven of de mail gemarkeerd ofzo dus gewoon helemaal vergeten.Als je er geen herinnering aan hebt, dan is het waarschijnlijk ook niet iets dat van jou is geweest. Blijkbaar is er dus iemand die dezelfde naam heeft als jou, in dat geval had je dit gewoon moeten zeggen, immers is er nu iemand anders die zijn knalerwten niet krijgt. Ik ben wel blij om te lezen dat het hier om slechts knalerwten gaat en niet om een partij cakes en/of compounds waarmee je aan de haal zou zijn geweest, of zou je het dan wel verteld hebben? Overigens is het wel vreemd, dat ze je dit dan meegeven terwijl je er geen bon van hebt. Bijzonder!
Zoiets dacht ik al, iets te veel aannames.Vent wat een aannames allemaal.. Heb die ellende lange tijd besteld omdat mijn vlees dat vroeg. Nooit opgeschreven of de mail gemarkeerd ofzo dus gewoon helemaal vergeten.
Ik heet Willem de Jong overigens dus misschien heb je ook wel gelijk hoor. Heerlijk dat mijn zoon dan van iemand anders zijn erwten kan genieten!![]()
Waar woon je?Echt aan alles gedacht.
Leuke compounds. Genoeg vuurwerk brillen, aansteeklonten, aanstekers.
Zelfs genoeg vuurwerk. (heb je nou ooit echt genoeg!?)
En wat blijkt het, ik mis visco lont om mijn compounds goed aan elkaar te koppelen.
Ook geen idee waar ik dit nu nog zo snel kan halen.
Almere, maar zit straks in Amstelveen bij mijn ouders.Waar woon je?
Helaas zit in regio den haag. Miss een andere liefhebber die nog wat voor je heeft dichterbij.Almere, maar zit straks in Amstelveen bij mijn ouders.
Heb je niet toevallig nog wat oude romeinse kaarsen liggen?Echt aan alles gedacht.
Leuke compounds. Genoeg vuurwerk brillen, aansteeklonten, aanstekers.
Zelfs genoeg vuurwerk. (heb je nou ooit echt genoeg!?)
En wat blijkt het, ik mis visco lont om mijn compounds goed aan elkaar te koppelen.
Ook geen idee waar ik dit nu nog zo snel kan halen.
Heb je niet toevallig nog wat oude romeinse kaarsen liggen?
Ik zelf heb jaren geleden een rol visco gekocht van 100 meter, heb hier nog meer dan de helft van over. Had ik dit eerder geweten, kon ik je wel per post een metertje of zo opsturen, maar is nu natuurlijk al te laat.