Cupido

Hij is nog te koop in Landgraaf bij ons in de winkel, knalpaleis. Gewoon voor de normale prijs!
Ik was hier zaterdag, daar stond deze op een plan met een prijskaartje erbij maar was niet de normale prijs. Die was toch 46 euro en met die 25% eraf had ik 'm eigenlijk wel moeten kopen voor die 34 euro. Ook die Toxic.. potver... naast de post gepist. Volgend jaar dan maar.

Jij hebt geluk. De enige provincie in Nederland met een beetje fatsoenlijk weer de 31ste. Dus niet zo zeuren :p
Oh, is dat zo? Ik heb tot nu toe niet meer naar de weerberichten gekeken omdat ik niet wilde dat dit mijn dag zou verpesten. We gaan het zien, immers is het Nederland en dit kan in 1 dag weer veranderen. :)

Zo jammer dat ik deze besteld heb.

🤨

*Ahem*
Excuses

Zo jammer dat ik alleen deze besteld heb, en niks anders van Riakeo. 🫣
Zitten echt pareltjes tussen zoals de Attraction en de Elegance die uitstekend in mijn straatje passen.
Maar ja, ik ben altijd een beetje terughoudend bij nieuwe merken. En helemaal als er bepaalde importeurs bij betrokken zijn. Die terughoudendheid betaalt zich regelmatig uit, maar nu betaal ik daar toch een beetje de prijs voor. 🤐
Ach, je kunt niet alles hebben. :angel:

Eddy.

Ik heb een straat film. Zelf geschoten.

Ik moet toch even benadrukken hoe goed dit filmpje is. Perfect zelfs. Staat lekker in verhouding tot de huizen (dit hadden we ongevraagd nodig), boeket grootte perfect te zien, goeie omstandigheden gekozen en niet heen en weer geschud met de camera of geschreeuw er doorheen, maar gewoon gefilmd waar het om draait. Dikke thumbs up!!

Het is niet altijd realistisch om zo ver van het vuurwerk af te staan, verre van zelf. Maar we hadden als freaks/liefhebbers hier op het forum gewoon zo'n filmpje nodig om Riakeo beter te beoordelen, en dat hebben we nu. Dus thanks!

Conclusie: prachtige cake, vooral het blauwe met een horsetail erbij, alle sterren zijn pure perfectie. Echt een heel dik merk en hopelijk kunnen ze deze kwaliteit vasthouden de komende jaren!

Ik was hier zaterdag, daar stond deze op een plan met een prijskaartje erbij maar was niet de normale prijs. Die was toch 46 euro en met die 25% eraf had ik 'm eigenlijk wel moeten kopen voor die 34 euro. Ook die Toxic.. potver... naast de post gepist. Volgend jaar dan maar.
34 is zeker een goede prijs voor deze! Overal zo’n 44-50 nu

Ik moet toch even benadrukken hoe goed dit filmpje is. Perfect zelfs. Staat lekker in verhouding tot de huizen (dit hadden we ongevraagd nodig), boeket grootte perfect te zien, goeie omstandigheden gekozen en niet heen en weer geschud met de camera of geschreeuw er doorheen, maar gewoon gefilmd waar het om draait. Dikke thumbs up!!

Het is niet altijd realistisch om zo ver van het vuurwerk af te staan, verre van zelf. Maar we hadden als freaks/liefhebbers hier op het forum gewoon zo'n filmpje nodig om Riakeo beter te beoordelen, en dat hebben we nu. Dus thanks!

Conclusie: prachtige cake, vooral het blauwe met een horsetail erbij, alle sterren zijn pure perfectie. Echt een heel dik merk en hopelijk kunnen ze deze kwaliteit vasthouden de komende jaren!

Dankjewel voor je comment.
Ik reageer niet heel vaak op het forum, koekeloer wel heel veel, en wilde eigenlijk meer video's posten in hetzelfde format.
Heb ook bewust van een afstand met wat huizen op de achtergrond gefilmd zodat de grootte en hoogte van de uitwerking goed zichtbaar waren.

Heb sommige buren gevraagd of ze er oke mee waren dat ik wat kleinere riakeo cakes af zou steken.
Echter wil ik onze vuurwerk traditie niet verpesten en heb het dus uiteindelijk niet gedaan. (Gezeur achteraf dat ik te vroeg stook)
Mijn vrouw is gelukkig net als ik een vuurwerk liefhebber.
Zij heeft het met haar iphone 14 pro gefilmd, geen speciale camera of een filter in Adobe die er achteraf over heen is gegaan.
Was zelf ook verbaasd over de Cupido.

Ik zal mijn best doen om na 1 januari meer filmpjes van de compounds en cakes die ik heb dit jaar met oud en nieuw online te zetten, dat doet mijn vrouw eigenlijk.

We moeten elkaar gunnen in deze tijden, beetje meedenken met elkaar en we komen een eind op weg.

Maar nogmaals dank!

mooie bak, maar deze heb toch eigenlijk wel de beste omstandigheden nodig om zo mooi te zijn als op de eerder gedeelde video. met de wind is die toch wat minder maar zeker geen slecht apparaat!

Deze werd hier een eind verderop in de wijk afgestoken en was direct te herkennen. Indirect toch meegemaakt. Prachtige cake!
Ik ook, die sprong er tussen al het geweld echt tussenuit. Zowel het blauw als de spreiding van het eerste effect waren ondanks de wind echt heel fraai. Alleen de tweede helft had wel echt te lijden onder de weersomstandigheden. Hij staat op de lijst voor dit jaar!

Back
Bovenaan