Color Hypnose 244’s

Ik moest van mijn ouders rekening houden met mogelijke vakantie en het ophalen op 30 december zetten waar uiteindelijk niks is van gekomen dus als ik daardoor de grootste box in mijn collectie misloop word ik wel pissig
Kan je het blok niet eerder of later halen?

Op deze manier heb je waarschijnlijk een minimale vertraging van 1 sec. en maximaal misschien 2, wat dus wel acceptabel is gezien de omstandigheden.
Rubro Elite cakeboxen en dubbele compounds lonten zijn altijd top. Ik heb eigenlijk nog nooit vertraging opgemerkt. Rubro/mania en Magnum/Broekhoff zijn van gedegen kwaliteit betreft de lonten. Veel importeurs getest qua door lonten en velen hebben gigantische vertragingen op doorlont methode tube naar tube.

Net de email van driesprong ontvangen. Dat biedt hoop, hij komt dus wel maar iets later. Hun oplossing is alleen niet echt handig voor mij, hoop dat ik iets met ze kan regelen.

Hier zelfde hopelijk voor 31st binnen.
Anders doorschuiven als dat mag naar volgende jaar?
Will echt deze hebben en geen vervanger.

Ja dat is in Nederland, als er minder geleverd wordt of te laat, krijg je het niet of pas op een andere afhaaldag
Zij leveren zaterdag wel uit aan klanten die later een bestelling hebben geplaatst terwijl er zoals te zien wel al reeds bekend was er mogelijkheid was op het niet op tijd arriveren, had dat graag anders gezien.. Laten we afwachten maar op 31 ophalen voor mij is niet mogelijk dus hoop toch op een goede oplossing die ergens te maken valt.

Back
Bovenaan