NoahZH
VWC lid
Ik zou t dus juist wel gaan doen, geef je ouders het slechte gevoel dat ze oud en nieuw verpest hebben!! (geintje natuurlijk)Nee joh ik zeg toch helemaal niet dat ik me afreageren op anderen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou t dus juist wel gaan doen, geef je ouders het slechte gevoel dat ze oud en nieuw verpest hebben!! (geintje natuurlijk)Nee joh ik zeg toch helemaal niet dat ik me afreageren op anderen?
Ooh. Sorry. Verkeerd begrepen. Haha.Nee joh ik zeg toch helemaal niet dat ik me afreageren op anderen? Ik word dan pissig over de omstandigheden, niet over anderen
Vertel ?Ach, ik snap de teleurstelling wel. Ik ben nog steeds teleurgesteld en ik weet het inmiddels al meer dan een week.
Kan je het blok niet eerder of later halen?Ik moest van mijn ouders rekening houden met mogelijke vakantie en het ophalen op 30 december zetten waar uiteindelijk niks is van gekomen dus als ik daardoor de grootste box in mijn collectie misloop word ik wel pissig
Jij al iets gehoord over de levering?
Rubro Elite cakeboxen en dubbele compounds lonten zijn altijd top. Ik heb eigenlijk nog nooit vertraging opgemerkt. Rubro/mania en Magnum/Broekhoff zijn van gedegen kwaliteit betreft de lonten. Veel importeurs getest qua door lonten en velen hebben gigantische vertragingen op doorlont methode tube naar tube.Op deze manier heb je waarschijnlijk een minimale vertraging van 1 sec. en maximaal misschien 2, wat dus wel acceptabel is gezien de omstandigheden.
Kijk even bij Post #503Iemand hem al opgehaald en gekeken naar hoe ze in de doos zitten en eventueel aan elkaar kunnen?![]()
Same hierNet de email van driesprong ontvangen. Dat biedt hoop, hij komt dus wel maar iets later. Hun oplossing is alleen niet echt handig voor mij, hoop dat ik iets met ze kan regelen.
Ik ook driesprong en mail...augustus al besteld en dan nu dit...
Voucher op het artikel op een later tijdstip op te halenWat is het aangeboden alternatief van de Driesprong ?
Ah oké. Lastig als je van ver komt .Voucher op het artikel op een later tijdstip op te halen
Zij leveren zaterdag wel uit aan klanten die later een bestelling hebben geplaatst terwijl er zoals te zien wel al reeds bekend was er mogelijkheid was op het niet op tijd arriveren, had dat graag anders gezien.. Laten we afwachten maar op 31 ophalen voor mij is niet mogelijk dus hoop toch op een goede oplossing die ergens te maken valt.Ja dat is in Nederland, als er minder geleverd wordt of te laat, krijg je het niet of pas op een andere afhaaldag