[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Ik quote even m’n eigen reactie in het nachtbrakerstopic:

“Loop net bij Vathorst de deur uit. Druk maar gezellig. Al met al een klein uurtje zoet geweest, inclusief buiten in de rij staan. Was allemaal perfect georganiseerd ondanks de ellende eerder deze maand. Bestellingen liepen goed door, alles was netjes op voorraad en vriendelijk en relaxed personeel. Wat een topzaak blijft het toch”

Dave en team bedankt! En succes met de komende verkoopdagen. Volgend jaar zien jullie me weer!

Die rij was wel indrukwekkend, net nog even gespiekt, nog langer dan vanochtend vroeg. Goede zaken Vathorst, tot volgend jaar!

Ik stond er 7:45 uur toen de rij nog 10 tallen mensen lang was. Ik zag heel wat mooie dozen de deur uitgaan, dus ze waren dus iets eerder geopend dan 8 uur! Helaas was de Tsunami of Gold al weg en de 4 seasons zag ik ook al iemand mee lopen. Ik zag ook heel wat Lesli bakken in de Jumbo winkelkarretjes😂. Met name de Galactic Storm.

Na 45 minuten stond ik weer buiten. En de rij was toen echt wel een stuk langer!

Bijlagen

• IMG_5445.jpeg
    IMG_5445.jpeg
    1 MB · Weergaven: 171
Ben er net ook even geweest en een Otello + Funke Hollenfeur meegenomen. Was gelukkig niet zo druk (max 10 min gewacht) en er was nog voldoende spul op voorraad. Prijzen zijn echt meer dan prima voor de losse verkoop!

Ik was de laaste klant van de avond.
Super goed geholpen
Zijn wel al dingen uit verkocht maar toch blij met de Ottelo

Het kan aan mij liggen, maar gevoelsmatig zijn er heel veel compound boxen van de site af. Dave, betekent het dat o.a. onderstaande maandag niet meer aangeleverd / besteld kunnen worden in de winkel?
- tsunami of gold
- breakout / full assault
- transbomber / crashbox
- Cairo C. / 4 seasons

Ik wilde morgen nog even langs komen maar ik zie nu op de site dat de prijzen behoorlijk zijn gestegen. Klopt dat dit de verkoopprijzen zijn voor morgen?

Zie het ook. Gok dat het de verkoopdagen prijzen zijn die al in het systeem stonden? Lijkt me sterk na alle berichtgeving dat ze nu nog aangepast worden..

Back
Bovenaan