Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is werkelijk waar elke dag weer anders, dan droog en dan weer regen, net wanneer je denkt, hee het gaat de goede kant op is de volgende run slecht en net wanneer je denkt, hee wat een ellende, dan zijn de runs weer wat beter.

Volgt het topic nu sinds een week of 2 en we zijn geen meter vooruit gegaan mbt wat voor weer het nou wordt😂. Het is nog steeds zo wisselvallig en geen touw aan vast te knopen heb ik het idee.

Het is werkelijk waar elke dag weer anders, dan droog en dan weer regen, net wanneer je denkt, hee het gaat de goede kant op is de volgende run slecht en net wanneer je denkt, hee wat een ellende, dan zijn de runs weer wat beter.

Volgt het topic nu sinds een week of 2 en we zijn geen meter vooruit gegaan mbt wat voor weer het nou wordt😂. Het is nog steeds zo wisselvallig en geen touw aan vast te knopen heb ik het idee.
Wat dat betreft gaat Davidh dus waarschijnlijk gelijk krijgen...het word licht wisselvallig👍
Maar nogmaals..dat is nog beter dan dichte mist.

Wat regen afgewisseld door drogere momenten en windkracht max 4, dan teken ik daar voor. Dat is al veel beter dan vorige jaarwisseling.

Regen maakt me niet zoveel uit,zolang het niet met bakken uit de hemel komt.
Af en toe een bui kan ik best mee leven.
Buien zijn bij de komende situatie niet van toepassing. Dan gaat het om een (slepende) neerslagzone, die houden vaak uren of dagdelen aan en in het ergste geval een compleet verregende dag.
Maar die zone kan morgenochtend best weer een eind ten noorden van Nederland langstrekken in de modelberekeningen. De onzekerheid is helaas nog te groot om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Een ding dat wel aardig zeker is, het gaat goed doorwaaien op oudjaarsavond. Vanaf letterlijk nu, tot en met 2 januari gaat de wind in hoofdlijnen enkel nog toenemen in kracht.

Buien zijn bij de komende situatie niet van toepassing. Dan gaat het om een (slepende) neerslagzone, die houden vaak uren of dagdelen aan en in het ergste geval een compleet verregende dag.
Maar die zone kan morgenochtend best weer een eind ten noorden van Nederland langstrekken in de modelberekeningen. De onzekerheid is helaas nog te groot om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Een ding dat wel aardig zeker is, het gaat goed doorwaaien op oudjaarsavond. Vanaf letterlijk nu, tot en met 2 januari gaat de wind in hoofdlijnen enkel nog toenemen in kracht.
Als het om 0.00 uur max windkracht 4 is helemaal prima👌

Heb nog even mijn post van 1 januari in het weertopic terug gezocht:

"Wekenlange stress gehad..uiteindelijk de hele dag 5bft en genoten als een malle:handsup:

Gelukkig nieuwjaar iedereen!"

Conclusie: ook met windkracht 5 had ik een prima avond.

Laatst bewerkt:
Heb nog even mijn post van 1 januari in het weertype terug gezocht:

"Wekenlange stress gehad..uiteindelijk de hele dag 5bft en genoten als een malle:handsup:

Gelukkig nieuwjaar iedereen!"

Conclusie: ook met windkracht 5 had ik een prima avond.
Wat heb je liever? af en toe wat regen of mist?

@bjorn2202 Omdat de supercomputers rond middernacht weer een nieuwe ronde berekeningen hebben gedaan en er dan weer een nieuwe run beschikbaar komt, met weer andere uitkomsten.

Weet niet wat voor runs jullie bekijken maar in mijn omgeving praten ze niet eens over regen. Wel over mist en windkracht 5 het wisselt zo sterk per dag ik maak me echt niet druk. Zo vaak me eigen druk gemaakt ze kennen het weer van gisteren niet eens goed voorspellen, eindstand gewoon mooi weer en een beetje mist met 5 bft is ook nog wel te doen. Om de haverklap veranderd het weer wel dat is toegegeven maar niet stressbepalend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan