Blitz Bomber

Toch maar erbij genomen. Zo'n filmpje trekt je toch over de streep en ik heb geluk dat ik er niet het volle pond voor neer hoef te leggen. Lang leve de de regionale acties met de supermarkten :)

Ik moet je helaas teleurstellen. Heb alleen de Blitzbomber op film :p

Zonder dollen wat een box mensen... echt bizar! De spreiding is abnormaal!! We stonden er 20m-25m +/- van af. Alleen... zei m'n Iphone helaas net voor de laatste cake "geheugen vol, video onderbroken" Om te huilen... aan de andere kant had ik daar anders nooit naar gekeken. Dus liever nu dan op 31 dec / 1 Jan. De Zoom IQ7 is trouwens dé perfecte externe microfoon voor een Iphone t.m. 14 serie. De Zoom AM7 heeft een USB-C en is geschikt voor Iphone 15/16 en Samsung telefoons natuurlijk.

Check die spreiding 😱😱😱 Alle bombettes kwamen overigens hoog en hadden geen last van problemen zoals op de winkeliers demo bij Huisman. Dat zal waarschijnlijk een maandag ochtend exemplaar zijn geweest. Echt een waanzinnige top box!

Toppertje! Alleen die effecten zonder tails in de eerste 2 (?) cakes, zijn wel ruim ofcourse, maar oogt ergens ook wel "kaal" zo, enkel sterren.

Wie-o-wie gaat "Het Grote Blitz Bomber Weeg Onderzoek" uitvoeren de 28e?
😂

Wat wil je precies wegen dan? Het bruto gewicht? Daar schiet je niets mee op. Ik ben ook verbaast dat dit kan met minder dan 1kg aan kruitgewicht en 120 schoten.

Heb mn besluit genomen. Ik heb genoeg en met mn full assault al een dikke 25mm rammelbak binnen.
Volgend jaar.

Mochten mensen er 125 voor willen neertikken, dan is dr een pizzabakker in Prinsenbeek, regio Breda, waar een nog een aantal staan.

Heb mn besluit genomen. Ik heb genoeg en met mn full assault al een dikke 25mm rammelbak binnen.
Volgend jaar.

Mochten mensen er 125 voor willen neertikken, dan is dr een pizzabakker in Prinsenbeek, regio Breda, waar een nog een aantal staan.

Waarom zie ik voor m'n ogen jou de 28ste nog even snel een pizza halen? 🤔 Tegen het vrouwtje thuis zeggen "Ze hadden geen Prosciutto meer, deze Blitzbomber maar genomen" :p

Tis echt een prachtig doosje
Maar 125 is toch gewoon aardig aan de prijs? Deze is anders maar "lijkt" niet beter dan de transbomber en die was vorige week nog verkrijgbaar voor 99

Tis echt een prachtig doosje
Maar 125 is toch gewoon aardig aan de prijs? Deze is anders maar "lijkt" niet beter dan de transbomber en die was vorige week nog verkrijgbaar voor 99

Laten we zeggen dat een kwalitatieve 100 shots 25mm compound tegenwoordig tussen de €80 en €100 kost. Dat is €0.80/€1 per schot. De Blitzbomber heeft 120 schoten x 0.80/1 = €96-€120.

Ja hij werdt wel goedkoper aangeboden de afgelopen maanden hier op het forum, maar dat is puur voor ons freaks hier. Ik denk dat het met €120 nog steeds een klapper van een compound is en vraag me wel af of het het waard is om moeilijk te gaan lopen doen om twee tientjes meer in de laatse week van december. Gun die winkelier ook eens wat :p Je krijgt er hoe dan ook een dikke bak voor terug!

Ik zou persoonlijk niet wachten tot volgend jaar om die paar tientjes meer (als je budget het toe laat). Volgend jaar kan de batch anders uitpakken... al uitverkocht zijn, beperkt beschikbaar in je omgeving... noem maar op.

€125,- is ergens nog steeds oké, want volgens de OP is de adviesprijs €145,- en de onlineprijs €130,- (afgerond).

Dit soort prijzen zijn in de randstad een normale prijs die veelal gewoon wordt neergetikt door de lokale bevolking. Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar met het slechte weer in gedachten, wordt het steeds onaantrekkelijker om zulke bedragen neer te leggen.

Back
Bovenaan