Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laatste cake doet me denken aan 1 uit de radical power of eerste batch cruel traction
Ik moet je helaas teleurstellen. Heb alleen de Blitzbomber op film
Zonder dollen wat een box mensen... echt bizar! De spreiding is abnormaal!! We stonden er 20m-25m +/- van af. Alleen... zei m'n Iphone helaas net voor de laatste cake "geheugen vol, video onderbroken" Om te huilen... aan de andere kant had ik daar anders nooit naar gekeken. Dus liever nu dan op 31 dec / 1 Jan. De Zoom IQ7 is trouwens dé perfecte externe microfoon voor een Iphone t.m. 14 serie. De Zoom AM7 heeft een USB-C en is geschikt voor Iphone 15/16 en Samsung telefoons natuurlijk.
Check die spreidingAlle bombettes kwamen overigens hoog en hadden geen last van problemen zoals op de winkeliers demo bij Huisman. Dat zal waarschijnlijk een maandag ochtend exemplaar zijn geweest. Echt een waanzinnige top box!
Wie-o-wie gaat "Het Grote Blitz Bomber Weeg Onderzoek" uitvoeren de 28e?![]()
Heb mn besluit genomen. Ik heb genoeg en met mn full assault al een dikke 25mm rammelbak binnen.
Volgend jaar.
Mochten mensen er 125 voor willen neertikken, dan is dr een pizzabakker in Prinsenbeek, regio Breda, waar een nog een aantal staan.
Tis echt een prachtig doosje
Maar 125 is toch gewoon aardig aan de prijs? Deze is anders maar "lijkt" niet beter dan de transbomber en die was vorige week nog verkrijgbaar voor 99
Schoot deze de laatste cake ook all at once?
Lol, ook maar erbij besteld, Rubro mag blij met je zijnYep. Niet at-once maar "ppprrrrrrr" haha. Echt heel bruut!