Het grote Serious Request topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan, dat is wel heel veel zeg. Dat kon wel eens heel hoog gaan eindigen.

Toch heerlijk sfeervol weer. Darten is afgelopen en meteen door naar Serieus Request. Mooi bedrag hebben ze al.

Kleine kantekening, van de week hadden ze al een miljoen binnen gehaald... Dus een klein beetje vals gespeeld.

Ze doen de afgelopen jaren in de weken voor Serious Request al vaker acties, alleen was het bedrag voordat ze het huis in gaan nu wel stuk hoger dan vorige jaren ja.

Gaat goed met de donaties ja, top. Sfeer zit er toch ook weer goed in, leuk om naar te kijken, je blijft alleen weer veel te lang zitten eigenlijk.

Vind het wel echt weer als vanouds hoor. Heerlijke sfeer en echt al vele uren gekeken weer.

Staat joeppieee ineens voor de deur...en hij doet Flappie live wat wil je nog meer😂
Echt heel veel gasten ook de hele dag door!!

Laatst bewerkt:
Zo dan, dat is wel een hele lekkere klapper dan. Blijf het zeggen, vind het echt tof weer. Ieder uurtje dat we tijd hebben kijken we er zeker naar.

Ik zat even door de acties te spitten en toen kwam ik onderstaande actie tegen. Ik ken ze verder niet maar werd er wel even stil van, zeker gezien de datums die er bij staan!! Wat gaan deze mensen een verschrikkelijke kerst en jaarwisseling tegemoet...

Wat een tussenstand zeg. Dit wordt een heel mooi bedrag.

Zeker weten!! Ik ben heel benieuwd of ze richting de 10 miljoen kunnen komen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan