Coconut Bounty

Jammer! En ik maar roepen dat dit toch het product van t jaar zou worden. Na dit laatste filmpje is die mening helaas veranderd.
Om daar nu heel rubro voor af te branden, een goede importeur door de jaren heen, gaat erg ver.

Daarnaast zie ik hier mensen schrijven dat anderen niet weten waar ze het over hebben, terwijl in die opmerking zeker wel een kern van waarheid zit.

Lang verhaal kort: jammer van dit product, zeer jammer dat er voor een dergelijke versie als sample is gekozen, en jammer dat het al dit soort reacties oproept.

Helaas was dit niet de rammer die we eerder zagen, maar hij is besteld en hij is ook zeker niet slecht. Hij blijkt alleen niet zoals verwacht, dat is wel balen.
Ben benieuwd hoe ie overkomt in de straat en hopelijk gaan we ooit de goede variant nog zien. Voor nu is het balen, wat keek ik uit naar die enorme blauwe boeketten.

Top opmerking hier! Moet ik toch even benadrukken.

Triest eigenlijk van Rubro dit... je order doorspelen naar een andere fabriek, maar een sample presenteren van de eerste fabriek. Dat moet ook een bewuste zet zijn geweest.
Zoals meneer funke uitlegt is dat dan meestal niet rubro die hem doorspeelt, china werkt vaak met tussenpersonen waardoor de zaak altijd wat ondoorzichtig wordt. Dat is waarom funke (vaak) zulke gpede kwaliteit levert, hij is zelf terplaatse om te zorgen dat alles zo is zoals hij het wil. Maar je kan dus wel zeggen dat rubro wel steken laat liggen door er niet kort op te zitten.

Ja je kan er van alles van vinden maar het blijft natuurlijk gewoon oplichting.
Je schiet iets af wat totaal niet in de buurt komt van het product.
Ik zie niet eens meer blauw op de filmpjes.
Zonde geld..

Ik koop al jaren geen nieuwe artikelen meer alleen in de straat bewezen batches.. scheelt een hoop gezeur zoals dit.

Als iemand denkt dat ineens kooien eraf gehaald zijn als verassing begrijp ik ook niet zo.. laatste half jaar gaat het nergens anders over hier en ze zijn per 2025 verboden... logisch dat een importeur dit aanpast waar hij nog kan?
Dit is er nog steeds niet doorheen!

Nou, we dachten dus allemaal dat het vanuit de overheid kwam.. Nu blijkt dus dat dit zelf weggegeven is vanuit de branche dus dan kun je er donder op zeggen dat het wel doorgaat. Alles wat je weggeeft komt niet meer terug!
En gezien het aantal kooiloze producten wat er ineens opduikt gaat dit ook zeker gebeuren.
En dit is voor mij persoonlijk precies het pijnpunt! Ze wisten dit al vanaf vorig seizoen, of de start van dit seizoen. Waarom geen transparantie? Dat verdienen de liefhebbers toch juist die er gehele jaren mee bezig zijn en zo goed als elk detail weten? Het vaak om de details kopen. Het is gewoon misleiding geweest van de bovenste plank en Rubro en consorten zijn voor mij dan ook een closed case.

En dit is voor mij persoonlijk precies het pijnpunt! Ze wisten dit al vanaf vorig seizoen, of de start van dit seizoen. Waarom geen transparantie? Dat verdienen de liefhebbers toch juist die er gehele jaren mee bezig zijn en zo goed als elk detail weten? Het vaak om de details kopen. Het is gewoon misleiding geweest van de bovenste plank en Rubro en consorten zijn voor mij dan ook een closed case.
Eens, had er meer vrede mee gehad als het vanuit de overheid kwam.. It’s just about the money.. As always!

En jij denkt dat je als liefhebber bijzonder bent voor Rubro? Iedereen vergeet even dat dit gewoon harde (en goede) ondernemers zijn. Er moet productie gedraaid worden, euros verdiend worden. Brood op de plank. Dat jij hoge standaarden hebt die niet in lijn staan met die van de ondernemer hebben zij niet zoveel mee. Als jij verantwoordelijk bent voor 50% van de inkomsten dan zullen ze naar je luisteren

En jij denkt dat je als liefhebber bijzonder bent voor Rubro? Iedereen vergeet even dat dit gewoon harde (en goede) ondernemers zijn. Er moet productie gedraaid worden, euros verdiend worden. Brood op de plank. Dat jij hoge standaarden hebt die niet in lijn staan met die van de ondernemer hebben zij niet zoveel mee. Als jij verantwoordelijk bent voor 50% van de inkomsten dan zullen ze naar je luisteren
Dit is het helaas, we hebben in het verleden en nu nog steeds wel her en der importeurs gehad die naar de liefhebber luisteren maar wij kopen misschien veel echter zijn wij voor de totale verkoop slechts een druppel op een gloeiende plaat. De normsle consu ziet die bak op 1 jan en denkt bij zichzelf: mooie bak. Waar de freaks zullen zeggen hey die is compleet anders dan de video en de demo. Vuurwerk wordt helaas niet alleen voor ons gemaakt maar voor de massa, er moet simpelweg gewoon geld verdiend worden inderdaad...

Wij 'de freaks met hoge eisen' zijn 1% van de totale omzet.

We denken wel dat we wat zijn maar de enige reden dat de merken ons leuk vinden is de gratis reclame die we maken met o.a. onze straatfilmpjes etc etc..

Spijker op z’n kop. Voor enkele winkeliers zijn wij als freaks leuke én moeilijke klanten. Voor importeurs zijn wij een van de vele doelgroepen.

Dit bericht liet me hardop lachen, vuurwerk is een lucratieve markt. Je denkt toch niet dat ze in een Toyota Prius rijden en in een rijtjeshuis wonen? Er wordt grof geld verdient, voor zover "brood op de plank". Maak daarvan maar champagne en kaviaar op de plank.

Het was al wel een jaar of 2 bekend dat kooien er vanzelf uit zouden gaan, waarom denk je dat lesli al 2 jaar op rij niks meer nieuws met kooi op de markt brengt. Daarnaast is het wel vet klote, maarja wij als liefhebbers zijn maar een klein aandeel voor importeurs....

Dit bericht liet me hardop lachen, vuurwerk is een lucratieve markt. Je denkt toch niet dat ze in een Toyota Prius rijden en in een rijtjeshuis wonen? Er wordt grof geld verdient, voor zover "brood op de plank". Maak daarvan maar champagne en kaviaar op de plank.
Sja, is dat niet inherent aan het ondernemer zijn in een behoorlijk bedrijf? Als je hard werkt, mag je dan ook een iets rianter leven hebben?

Sja, is dat niet inherent aan het ondernemer zijn in een behoorlijk bedrijf? Als je hard werkt, mag je dan ook een iets rianter leven hebben?
Oh nee zeker, maar dat brood op de plank is natuurijk bear minimum. Het is wel iets meer dan brood op de plank. Daar gaan we weer, als je een compleet ander product levert (zie bericht Knettermans over Malte) is het dan flink hard werken? Natuurlijk is het even aanpoten in de decembermaand, maar van wat ik heb ervaren in de vuurwerkwereld is dat het. Het is niet dat ik het zelf niet gun hoor, maar dat brood op de plank raakt kant nog wal.

Back
Bovenaan