Coconut Bounty

Moest deze trouwens niet net, of nagenoeg gelijk aan, de Leviathan van Argento worden? Dat was toch de reden dat Malte die samples ontwikkeld heeft? Correct me if I'm wrong.

Moest deze trouwens niet net, of nagenoeg gelijk aan, de Leviathan van Argento worden? Dat was toch de reden dat Malte die samples ontwikkeld heeft? Correct me if I'm wrong.
Dat klopt. Het zou:
- Een kopie zijn van de Leviathan van Argento/Funke, afgaand op het bedrijfsfilmpje
- 180 euro waard moeten zijn/1,80 per shot
- Een compound met kooi zijn volgens de importeur.
- Een topper van een compound worden, aangezien Rubro/Mania deze compound ongemerkt als sample naar een consumentendemo van een winkel had gestuurd.

Als niemand die foto met 'sample' erop had gemaakt bij Ano, had iedereen zich nu afgevraagd of die van Ano de goeie was, en die bij Huisman een maandagochtend exemplaar. Met de vroegere producten van Wolff (zoals de eerste jaren Panter), de Fireball + 25 shots Fermata cakes van Funke, en van Luypears de Bali Tiger en die compound waarvan ik de naam kwijt ben, had de sample zeker gekund. Het zou alleen echt het maximale en topkwaliteit zijn geweest, en dat is zeldzaam. Ik snap wel dat mensen hierop hoopten en nu erg teleurgesteld zijn. Rubro/Mania heeft die hoge verwachtingen zelf geschept.

Toch mooi om te zien waarom Funke 'Funke' is en Argento 'Argento' is. Rubro is doet z'n naam hier niet eer aan.

Ik denk niet dat ik komend jaar de enige zal zijn die de nieuwe producten van Rubro links laat liggen, tenminste tot ze niet eerst op een (betrouwbare) demo geschoten worden. Of zelfs tot er eerst straatfilmpjes van verschijnen.

Rubro moest dit toch ook weten?? Er moet kwaliteits controle plaatsvinden... zeker wanneer je zulke verwachtingen schept en dit eigenlijk de topper van het jaar moest gaan worden, naast de Sky Symphony waar dingen wel goed.. of in ieder geval beter zijn gegaan.

Heel zuur voor de mensen met een beperkt budget die op basis van de uitgeleverde sample deze hebben besteld. Echt 'not done' van Rubro.

Laatst bewerkt:
Toch mooi om te zien waarom Funke 'Funke' is en Argento 'Argento' is. Rubro is doet z'n naam hier niet eer aan.

Ik denk niet dat ik komend jaar de enige zal zijn die de nieuwe producten van Rubro links laat liggen, tenminste tot ze niet eerst op een (betrouwbare) demo geschoten worden. Of zelfs tot er eerst straatfilmpjes van verschijnen.

Rubro moest dit toch ook weten?? Er moet kwaliteits controle plaatsvinden... zeker wanneer je zulke verwachtingen schept en dit eigenlijk de topper van het jaar moest gaan worden, naast de Sky Symphony waar dingen wel goed.. of in ieder geval beter zijn gegaan.

Heel zuur voor de mensen met een beperkt budget die op basis van de uitgeleverde sample deze hebben besteld. Echt not done van Rubro.
Zelfs 1 jaar later is het blijkbaar geen zekerheid, aangezien ze ook gekooide boxen nu ineens ongekooid importeren…

Ik koop al jaren geen nieuwe artikelen meer alleen in de straat bewezen batches.. scheelt een hoop gezeur zoals dit.

Als iemand denkt dat ineens kooien eraf gehaald zijn als verassing begrijp ik ook niet zo.. laatste half jaar gaat het nergens anders over hier en ze zijn per 2025 verboden... logisch dat een importeur dit aanpast waar hij nog kan?

ik ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar die strope willow box kan alleen maar meevallen.
Ik Heb deze ook besteld. Verwacht er helemaal niks van dus valt dan alleen maar mee

Gister het budget maar verhoogt en een paar 100% goede boxen erbij besteld om toch nog wat fatsoenlijks te zien 🙈

• Like
Waarderingen: 3xh
Ik Heb deze ook besteld. Verwacht er helemaal niks van dus valt dan alleen maar mee

Gister het budget maar verhoogt en een paar 100% goede boxen erbij besteld om toch nog wat fatsoenlijks te zien 🙈
Niet iedere liefhebber heeft die mogelijkheid en met een beperkt budget en aangewakkerde verwachtingen die niet waargemaakt worden kan ik me goed voorstellen dat je je in het ootje genomen voelt.
Een dure en zure les. Het is altijd een beetje een gok maar dit is wel een redelijk aantoonbare ‘fout’ die aan de verkopende kant te wijten is.
Ik heb deze box niet maar zelfs ik voel de teleurstelling.

Ik koop al jaren geen nieuwe artikelen meer alleen in de straat bewezen batches.. scheelt een hoop gezeur zoals dit.

Als iemand denkt dat ineens kooien eraf gehaald zijn als verassing begrijp ik ook niet zo.. laatste half jaar gaat het nergens anders over hier en ze zijn per 2025 verboden... logisch dat een importeur dit aanpast waar hij nog kan?
Ik had het zelfs bij meer al verwacht, zoals Insane Crown Bomber bv, het valt me nog mee

• Like
Waarderingen: GMP
Ik laat rubro volgend jaar volledig links liggen. Ik koop echt helemaal niks meer van ze. Loze beloftes, misleidende verhalen over kooien, sample's ga zo maar door. Deze komt niet in de buurt van de sample. Ik denk dat dit het laatste jaar is dat ik nederlands consumenten vuurwerk koop. Wel de prijzen van riakeo/funke/argento vragen maar de kwaliteit blijft daar ver van weg. Ik heb meer vertrouwen in lesli vuurwerk dan in rubro. Bah wat valt dit mij tegen zeg.

Dit is toch wel een beetje overdreven? Ik heb hem ook besteld en natuurlijk had ik graag in de straat gehad wat er op eerdere demo's geschoten werd. Ik ben niet verrast dat de productie versie minder goed is, wel dat de effecten niet hetzelfde zijn en dat er ineens groen in zit. Is het de topper waar ik op had gehoopt? Ik denk het niet. Is het een slechte compound en heb ik spijt dat ik hem gekocht heb? Zeker niet! Als je dit product zou zien zonder alle voorgeschiedenis, dan zouden de meesten van ons dit gewoon een mooie bak vinden.

Ik begrijp wel dat het teleurstellend is voor velen dat de productieversie behoorlijk wat afwijkt van de eerder geschoten samples maar laten we ook realistisch zijn, wat we daar zagen was gewoon niet realistisch. Als je deze voor een leuke prijs gekocht hebt dan heb je m.i. zeker geen slechte koop gedaan, als je de hoofdprijs betaald hebt omdat je echt een topper verwacht had dan kan ik me voorstellen dat het teleurstellend is. Helemaal als een verrassing komt het natuurlijk niet aangezien het zeker niet de eerste keer is dat er van een nieuw product samples geschoten werden op demo's en het ook zeker niet de eerste keer is dat de productieversie behoorlijk afwijkt.

Dit is toch wel een beetje overdreven? Ik heb hem ook besteld en natuurlijk had ik graag in de straat gehad wat er op eerdere demo's geschoten werd. Ik ben niet verrast dat de productie versie minder goed is, wel dat de effecten niet hetzelfde zijn en dat er ineens groen in zit. Is het de topper waar ik op had gehoopt? Ik denk het niet. Is het een slechte compound en heb ik spijt dat ik hem gekocht heb? Zeker niet! Als je dit product zou zien zonder alle voorgeschiedenis, dan zouden de meesten van ons dit gewoon een mooie bak vinden.

Ik begrijp wel dat het teleurstellend is voor velen dat de productieversie behoorlijk wat afwijkt van de eerder geschoten samples maar laten we ook realistisch zijn, wat we daar zagen was gewoon niet realistisch. Als je deze voor een leuke prijs gekocht hebt dan heb je m.i. zeker geen slechte koop gedaan, als je de hoofdprijs betaald hebt omdat je echt een topper verwacht had dan kan ik me voorstellen dat het teleurstellend is. Helemaal als een verrassing komt het natuurlijk niet aangezien het zeker niet de eerste keer is dat er van een nieuw product samples geschoten werden op demo's en het ook zeker niet de eerste keer is dat de productieversie behoorlijk afwijkt.
Ik denk dat iedereen het gedeelte dat hij productie niet zo goed zou zijn als bij Ano wel kan begrijpen. Als hij gewoon op 80% daarvan had gepresteerd had iedereen gezegd, hij is minder maar prima bak. Maar als je andere dingen aan gaat passen zoals kleuren en tempo.. Wordt het toch iets anders en snap ik de teleurstelling wel. Tempo is voor mij bijna nog meer bepalend dan de kleur die erin zit. Buiten dat om zou tempo en kleur gewoon moeten kloppen, dat hij wat minder dik is was te verwachten. Waarom zou je hele andere producten gaan schieten op een demo?

Over het algemeen is het geen slechte compound, maar de gehele geschiedenis achter deze bak, voel ik me keihard genaaid. De consument wordt op meerdere vlakken voorgelogen. En dat begin ik wel echt spuugzat te worden. Als jij een volvo koopt bij de dealer en een Fiat geleverd krijgt, zou je daar dan mee akkoord gaan? Ik vind het gewoon echt belachelijk.

Samples schieten = grote terleurstelling

Dat is altijd het geval, dus jammer dat het nog steeds gebeurd en dat voor deze prijzen. Is niet goed te praten mits er vooraf duidelijk vermeld word dat het om een sample gaat.

Over het algemeen is het geen slechte compound, maar de gehele geschiedenis achter deze bak, voel ik me keihard genaaid. De consument wordt op meerdere vlakken voorgelogen. En dat begin ik wel echt spuugzat te worden. Als jij een volvo koopt bij de dealer en een Fiat geleverd krijgt, zou je daar dan mee akkoord gaan? Ik vind het gewoon echt belachelijk.
Auto is auto 🤣

Nee zit maar te ouwehoeren joh.
Houdt dit topic ook nog een beetje luchtig :p2

Back
Bovenaan