Knettermans
VWC lid
Ik kan deze nu voor 175 euro kopen. Is ie dat waard?
Dat is een koopje, zou ik niet lang over nadenken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan deze nu voor 175 euro kopen. Is ie dat waard?
Dat is een koopje, zou ik niet lang over nadenken.
Ja, ik ben op het verkeerde been gezet haha.
"Grande Special #400 - Deel A"
Gaat dus maar om deel dus![]()
R101?Die pauzes…….
Nou, die pauzes aan het einde van de box vind ik echt killing... Begin ging nog wel
Ja, ik ben op het verkeerde been gezet haha.
"Grande Special #400 - Deel A"
Gaat dus maar om deel dus![]()
Hoe moet ik dit nu zijn zitten er 2 compounds in 1 doos die je vervolgens koppelt dus 2 dozen met 4 compounds of zijn het echt 4 losse compounds?
Oke bedankt voor de snelle reactie is dit 275 waard denk je zie hem overal voor 550 dat is absurd natuurlijkHet zijn nu 2 dozen geworden met in beide delen 2 compounds. In de oudere batches was het 1 doos met 4 compounds erin maar dat mag niet meer.
Oke bedankt voor de snelle reactie is dit 275 waard denk je zie hem overal voor 550 dat is absurd natuurlijk
auw 200
ja ziet er inderdaad goed uit maar veel dezelfde effecten veel rood en die pauzes zijn heel vreemd lijkt wel of er echt losse cakes gebruikt zijn in meerder compounds waardoor er zoveel vertraging zit twijfel echt enorm 275 toch best een smak geld... maar in de tijd van nu voor 6kilo is dat een koop je de totaal display 400 kost in mijn regio 230 en dat is maar 2 kilo kruitJa denk het wel, je betaalt voor een 400 shots 20mm (2kg kruit) al gauw 200 euro. Dus voor 75 euro meer en dan 4kg kruit meer lijkt het mij een goede deal. Heb alleen zelf geen ervaring met het product op de filmpjes ziet het er wel goed uit.
Oke bedankt voor de snelle reactie is dit 275 waard denk je zie hem overal voor 550 dat is absurd natuurlijk
zou je hem ook aanraden voor 275? of toch niet? hij lijkt wat eentonig op sommige videosWel relatief lange pauzes, denk al gauw 12 tot 20 seconden en dan 3 keer, of mijn versie was een pechgeval! Verder qua uitwerking echt wel dik in orde! De video staat hier wel ergens boven, daar zijn alleen wat pauzes uitgeknipt zodat het wat fijner wegkijkt.
Ik zou hem aanraden als je voor 275 Euro meerdere leuke compounds wil hebben en die los van elkaar afsteekt. Als je voor 275 denkt een hele dikke dubbele compound gescoord te hebben dan valt het denk ik tegen, wat mij betreft een beetje te lang durend en eentonig.zou je hem ook aanraden voor 275? of toch niet? hij lijkt wat eentonig op sommige videos