Knetterton Groot

Camera ligt nog net niet op de knetterton lol.
Dit is prut. Ik heb gewoon de Zena versie.
Enigste die te vertrouwen is

Cat 1 knetterlinten gaan harder, idd Zena knetterton xl zijn goed, maar op steeds meer plaatsen uitverkocht

Dit zijn voor mij meer kopieën van de GBV Pro-Line mini. Die knetterden gelijkwaardig en brandden helemaal weg in ca 1,5-2 minuten. Net te lang voor het interessante, maar ze werden hier ook gewoon achter mensen neer gelegd voor de fun / het schrik effect. Misbruik, I know. Maar niemand verwacht dat die krengen het zo lang blijven doen.

Hier een klein vergelijk tussen de Zena Knetterton XXL en deze variant.
100gram NEM versus 26 gram.

IMG_1170.jpeg

IMG_1172.jpeg

Ach van veel producten is de verwachting te hoog. Maar op de gok nemen een hoop freaks ze toch mee. Als die goed is zit het mee als die slecht is heb je pech gehad.
Zo heb ik in 2011 bij een GBV dealer op de gok 2 100.000 klappers besteld omdat er op het forum berichten stonden dat er flashkruit in zat. De gok viel positief uit. Gevalletje er tussendoor geglipt. Het jaar er op gehoopt op weer, maar nee toen helaas niet meer. Ging om deze rol.

Ach van veel producten is de verwachting te hoog. Maar op de gok nemen een hoop freaks ze toch mee. Als die goed is zit het mee als die slecht is heb je pech gehad.
Zo heb ik in 2011 bij een GBV dealer op de gok 2 100.000 klappers besteld omdat er op het forum berichten stonden dat er flashkruit in zat. De gok viel positief uit. Gevalletje er tussendoor geglipt. Het jaar er op gehoopt op weer, maar nee toen helaas niet meer. Ging om deze rol.

Dat was inderdaad wel geweldig toen.
2011 alweer....tijd vliegt.

Back
Bovenaan