rikkoenjeffrey
VWC lid
De 1e lichting cruel traction was groter kwa effecten dan de boxen nu die populair zijn. de batches daarna zijn nooit meer zo geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bestaat deze box nog?
Zo niet mag deze meteen terug op de markt komen van mij!!
Bestaat deze box nog?
Dat moet toch helemaal niet? Je kan ze gewoon los afsteken.Moet je doorlonten en dat mag niet.
Hier hoop ik stiekem ook op! Desnoods als compound, maar deze bak presteerde altijd goed. In 2022 deed hij gewoon mee met zijn grote broers uit een andere categorieBestaat deze box nog?
Er bestaat er in ieder geval nog 1 van. De omlabeling dan. Ik probeer hem dit jaar te filmenHier hoop ik stiekem ook op! Desnoods als compound, maar deze bak presteerde altijd goed. In 2022 deed hij gewoon mee met zijn grote broers uit een andere categorie![]()
Staat tekoop in duiven bij de intratuin 200.euriHier hoop ik stiekem ook op! Desnoods als compound, maar deze bak presteerde altijd goed. In 2022 deed hij gewoon mee met zijn grote broers uit een andere categorie![]()
Net gekeken maar staat er niet op?Staat tekoop in duiven bij de intratuin 200.euri
Net gekeken maar staat er niet op?
Dat is geen omlabeling van de cruel traction? Ik weet het niet hoor, dit is een 6x 36 shots box die je doorstuurt. Het enige wat erop lijkt is het label. Voor de rest anders aantal schoten, kruitgewicht en ook caliber.
Klopt Black cobra 120 en de RageEen omlabeling was de cobra 120 shots, als ik het mij goed herinner.
Yup die heb ik nog staanEen omlabeling was de cobra 120 shots, als ik het mij goed herinner. In plaats van een rood label een zwart label.