Elegance [Compound]

Huh... ik kijk naar bovenstaand foto en dat komt toch wel indrukwekkend over, echter vraag ik mij toch af wat nu klopt en wat niet. Kijk naar dit filmpje en vergelijk het met de foto.. wat klopt hier dan niet? Het lijkt er dan op dat hier twee versies van zijn, een 30mm versie en waarschijnlijk dus een 25mm versie van het filmpje.

Huh... ik kijk naar bovenstaand foto en dat komt toch wel indrukwekkend over, echter vraag ik mij toch af wat nu klopt en wat niet. Kijk naar dit filmpje en vergelijk het met de foto.. wat klopt hier dan niet? Het lijkt er dan op dat hier twee versies van zijn, een 30mm versie en waarschijnlijk dus een 25mm versie van het filmpje.

Hoe kom je precies bij een 25mm “versie”? Deze is gewoon enkel 30mm. In het filmpje zie je ook gewoon dat het 30mm is, staat ook gewoon op de omdoos die ze filmen.

Hoe kom je precies bij een 25mm “versie”? Deze is gewoon enkel 30mm. In het filmpje zie je ook gewoon dat het 30mm is, staat ook gewoon op de omdoos die ze filmen.

Sowieso schrijf ik "het lijkt er dan op". Maar daarnaast zie je toch dat de compound van het filmpje veel smaller is dan van bovenstaand foto. Daarom dat ik mij dit dus afvroeg. Ik vind het iig heel vreemd, het verschil.

Ja die foto lijkt wel formaatje pallet Inderdaad, denk toch een vertekend beeld, hoek van de camera, lens.

Maar op de andere foto zie hem daadwerkelijk op een pallet staan en dan lijkt hij wel beter overeen te komen mer de video

Back
Bovenaan