Caïro Crackling

Het is grappig verwoord, maar ik snap m ook wel. De burst was wel iets doffer dan andere producten. Maar dat dat nu anders kan lijken te gaan uitpakken kan met zoveel te maken hebben... één van de chems net minder batch, of het weer (humidity) tijdens productie bv. Iemand die de cake voor 't eerst heeft, gaat het verschil niet merken, en de rest nauwelijks meer herinneren na een jaar... Nu gaat iedereen opeens uit van een torenhoge verwachting alsof het een ouwe In Shock hoort te zijn. Onterecht. Gewoon een cake met goeie burst. Ik heb 'm niet eens besteld dit jaar, had al genoeg ander gekrakeel. Sommigen zijn wel enorm hype- en fomogevoelig hoor.

Uiteindelijk gaat iedereen gewoon genieten.

Exact dit. Je gaat echt geen verschil horen en merken met een CC die je een jaar geleden hebt afgestoken. Zeker niet in het geweld en de ‘flow’ van het moment waar iedereen in zit.

Ik garandeer dat iedereen van de CC gaat genieten. De enige die er niet van gaan genieten zijn degenen die hun karton annuleren op basis van deze paniek.

Zo nou nou,wat een spanning he kinderen,maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen met cairo :bonk: 😂
Dat was weer een halfuur vele nieuwe pagina's doorlezen eer ik aan t einde kwam,ben toch blij dat ik lekker heb geslapen gisteravond en ook vanavond.
Het leek/lijkt hier wel op GTST,maar dan met vuurwerk,en gelukkig komt hier ook sneller een eind aan en vind ik dit nog WEL leuk om te volgen :d
Ik ben blij dat ik gewoon m'n 1ste kartonnetje ooit ,hiervan zal krijgen om te stoken en te genieten.
Nu hopelijk de stress weer gezakt is bij vele,kan iedereen weer normaal ademhalen en overgaan tot de orde van de dag 🤔
Sluit ik m af met een dank woord aan Burstduo en die winkelier,die de handen ineen hebben geslagen om iedereen te voorzien van film materiaal,zodat sommige hier weer van de zuurstof af konden,dus heren bedankt :thumbup:
(ga ik nu is kijken waar er hier zometeen weer iets anders compleet uit proporties word gehaald en ontploft 😂)

Haha, schokgolven, burstdruk, drukgolven, voelbare trillingen in de lucht, jullie snappen wat ik bedoel. Vorig jaar trilde de grond bij het afsteken van 3 CC's tegelijk. Erg zonde als dat dit jaar helemaal wegvalt, al was hij op de demo in oktober wel gewoon heel indrukwekkend. We gaan het zien, een nachtje erover slapen heeft mij in ieder geval tot redelijkheid gebracht. Ik ga dus ook niet zeuren bij de winkelier om een karton om te ruilen.
Als je hem thuis afsteekt sta je er bijna onder, bij een show sta je er 100 meter vanaf.

Back
Bovenaan