Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is grappig verwoord, maar ik snap m ook wel. De burst was wel iets doffer dan andere producten. Maar dat dat nu anders kan lijken te gaan uitpakken kan met zoveel te maken hebben... één van de chems net minder batch, of het weer (humidity) tijdens productie bv. Iemand die de cake voor 't eerst heeft, gaat het verschil niet merken, en de rest nauwelijks meer herinneren na een jaar... Nu gaat iedereen opeens uit van een torenhoge verwachting alsof het een ouwe In Shock hoort te zijn. Onterecht. Gewoon een cake met goeie burst. Ik heb 'm niet eens besteld dit jaar, had al genoeg ander gekrakeel. Sommigen zijn wel enorm hype- en fomogevoelig hoor.
Uiteindelijk gaat iedereen gewoon genieten.
Als je hem thuis afsteekt sta je er bijna onder, bij een show sta je er 100 meter vanaf.Haha, schokgolven, burstdruk, drukgolven, voelbare trillingen in de lucht, jullie snappen wat ik bedoel. Vorig jaar trilde de grond bij het afsteken van 3 CC's tegelijk. Erg zonde als dat dit jaar helemaal wegvalt, al was hij op de demo in oktober wel gewoon heel indrukwekkend. We gaan het zien, een nachtje erover slapen heeft mij in ieder geval tot redelijkheid gebracht. Ik ga dus ook niet zeuren bij de winkelier om een karton om te ruilen.
Precies. Met die hoeveelheid kom je sowieso wel aan je lucht vol.Wij hebben 4 karton in de bestelling staanzal allemaal wel meevallen. Anders 1 groot chaos project. Tis wat het is.
Rond 23u vnv het filmpje online. Maar om alvast in de sfeer te komen een foto van het exemplaar wat alvast aan de kant is gezet. Ik ben er nog niet, eerst even avondeten. Het is voor mij ook ruim een half uur rijden.
Bekijk bijlage 1803908
Heb jij ergens dan een 2024-2 gezien? of zou dat de Cry Crackling zijn versie zijn2024-2
2024-1
Batchnummers, om dit topic maar weer eem op te laaien
![]()
Staan letterlijk 2 versiesHeb jij ergens dan een 2024-2 gezien? of zou dat de Cry Crackling zijn versie zijn
ik zie het, had die andere gemist.... interessantStaan letterlijk 2 versiesHij reageert met een foto van nr 1 op een foto van nr 2
Der is van de CC geen verkeerde batch getest. Er is een batch getest echter zijn er meerdere batchenIk weet niet of ik de 31e haal met al deze stress hoor!!
Eerst die Coco bounty sample en nu weer de verkeerde batch getest!
Ali Express dingenDer is van de CC geen verkeerde batch getest. Er is een batch getest echter zijn er meerdere batchen![]()
Gaaaaan we weer2024-2
2024-1
Batchnummers, om dit topic maar weer eem op te laaien
![]()
Stoken!Kan maar 1 ding op zitten, TESTEN DIE HANDEL
klant is koningIk zie de mails al richting importeurs gaan.
“Beste Marcel,
Zou je me kunnen vertellen welke batch meer gevuld is, op welke dag hij waar geleverd wordt?”