Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo zijn er zat hoor denk ik..dat maakt dit topic ook zo leuk, al die verschillende manieren van afstekenBen ik de enige die maar wat doet dan? Ik heb gewoon paar boxen staan. Ik werk hoogstens van klein naar groot toe maar voor de rest niet
Dit jaar ook dit idee, paar jaar terug ook zo'n "systeem" aangehouden. toch minder kans dat je het grote spul te vroeg paktIk verdeel alles altijd per tijdsblok van 2 uur. Dus van 18.00-20.00, 20.00-22.00 en 22.00 - 00.00. Verzamel de spullen voor een tijdsblok in een kratje of tas. Die staat dan bij de hand. Qua verdeling probeer ik een beetje op te bouwen gedurende de avond. Meestal heb ik ook wel een bak met klein grut wat ik tussendoor afsteek.
Om 18.00 schiet ik altijd wel een vooraf vastgesteld product weg of een klein projectje.
Na 00.00 heb ik wel een vaste volgorde die ik van te voren bedenk. Dan zorg ik ervoor dat er een mooie opbouw zit in de compounds en dat het allemaal een beetje op elkaar aansluit. Meestal komt het erop neer dat ik van 20mm naar 25mm en dan naar 30mm opbouw. De dikste bak komt in ieder geval als laatste. Rond 02.00 schiet ik als afsluiter vaak nog een fluitcake.
IdemBen ik de enige die maar wat doet dan? Ik heb gewoon paar boxen staan. Ik werk hoogstens van klein naar groot toe maar voor de rest niet