Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk uit naar zowat alles van m'n huidige lijstje.
Maar een beetje meer nog,naar de transbomber,willow shell,de colour shell en de crownbomber :thumbup:

Ik kijk uit naar zowat alles van m'n huidige lijstje.
Maar een beetje meer nog,naar de transbomber,willow shell,de colour shell en de crownbomber :thumbup:
En zo zou het ook moeten zijn. Ik probeer alleen maar producten te kopen die ik ook echt graag wil. Heb geleerd niet meer te kopen omdat de prijs leuk is.

En zo zou het ook moeten zijn. Ik probeer alleen maar producten te kopen die ik ook echt graag wil. Heb geleerd niet meer te kopen omdat de prijs leuk is.
Dit zeg ik elk jaar en als ik nu naar mijn bestellingen kijk zie ik hier en daar toch wel wat producten dat ik denk.. daar had ik toch iets anders leuks voor kunnen kopen.

Zit de laatste dagen die Springwind steeds te bekijken.. denk toch dat ik daar nieuwsgierig naar ben en hem op mijn lijstje knal.. alleen nog even budget zoeken.

Dit doe ik ook tegenwoordig, alleen kopen als ik me er echt op verheug. Marie Kondo zou trots op ons zijn

Ik kijk erg uit naar de break-out & de Insane Crown Bomber die ik dit jaar voor het eerst heb besteld. Daarnaast de tailgate fan lijkt me ook echt een mooie om mee te starten.

Dit zeg ik elk jaar en als ik nu naar mijn bestellingen kijk zie ik hier en daar toch wel wat producten dat ik denk.. daar had ik toch iets anders leuks voor kunnen kopen.

Zit de laatste dagen die Springwind steeds te bekijken.. denk toch dat ik daar nieuwsgierig naar ben en hem op mijn lijstje knal.. alleen nog even budget zoeken.
Dat is dus kopen om het kopen,om t maar zo te noemen.
Het is EEN manier,maar persoonlijk niet mijn manier.
Sta je straks buiten te stoken en denk je bij je zelf,waarom heb ik dat in g*ds naam gekocht,zonde van de centen 🤔
Heb dat heel veel jaren terug ook wel gedaan,met het idee van ,staan we straks met een groep in de gang, en die zie je die berg van mij staan en is t bij de rest zoiets als van wauw zie dat dan.
Daar ben ik snel mee gestopt.
Ik zoek erg lang via filmpjes naar dingen die ik mooi vind en ook kan/wil betalen,en is dat lijstje gemaakt,dan is t over.
Ofwel omdat ik het genoeg vind,ofwel omdat ik verder niks meer zie wat ik graag wil stoken.
Gelukkig krijg ik via dit forum nog wel is suggesties te zien waar ik niet van had gehoord,maar die me wel bevallen achteraf,dus dan kan er nog wel is een spontane aanschaf bij komen,maar dan is t ook klaar.
Ik zie nu ook nog wel dingen voorbij komen waar ik van denk,dat kan leuk wezen,maar die schrijf ik op voor volgend jaar en zie dan wel aan de hand van de komende straatfilmpjes of t ook echt is wat ik er van verwacht,zo kan je dan alvast een basis maken voor volgend jaar O&N. :thumbup:

Ik zie nu ook nog wel dingen voorbij komen waar ik van denk,dat kan leuk wezen,maar die schrijf ik op voor volgend jaar en zie dan wel aan de hand van de komende straatfilmpjes of t ook echt is wat ik er van verwacht,zo kan je dan alvast een basis maken voor volgend jaar O&N. :thumbup:
Dat is altijd verstandig, bewezen goed vuurwerk kopen. De komende jaren zal die uitdaging alleen maar groter worden nu een groot deel van het assortiment (kooi producten) gaan verdwijnen en er dus ook meer nieuwe producten dan normaal op de markt komen.

Het enige nadeel is dat het wel eens voorkomt dat een nieuw product bijzonder goed is maar vanaf de volgende batch nooit meer zo goed presteert als de eerste batch.

Dat risico hou je toch wel.
Op een enkeling na,kan ik zat voorbeelden noemen die bij introductie zo goed waren,en de vervolg series ervan zover afgezwakt,dat de "lol"er af was.
Daarom probeer ik ook te kijken naar dingen die(zeg even gemaks halve) afgelopen jaar hun intro hadden,en die dit jaar weer worden geschoten en gefilmt.
Dan zie je snel genoeg of het nog steeds goed is,en dus waard om te kopen zo gezegd.
Meer kan je niet,risico van t vak zeg maar ;)

Dat is altijd verstandig, bewezen goed vuurwerk kopen. De komende jaren zal die uitdaging alleen maar groter worden nu een groot deel van het assortiment (kooi producten) gaan verdwijnen en er dus ook meer nieuwe producten dan normaal op de markt komen.

Het enige nadeel is dat het wel eens voorkomt dat een nieuw product bijzonder goed is maar vanaf de volgende batch nooit meer zo goed presteert als de eerste batch.
Denk dat meer mensen het vuurwerk nu over de grens gaat zoeken.

Maar ook daar (BE) is er wat veranderd.
1kg per persoon max.
Compounds worden ivm gewicht opgedeeld in 2 of meerdere delen om aan de nieuwe regels te voldoen.
Dus waar b.v. een kryptonite vroeger 1 box was,is dat nu een deel A en deel B.
Betekend meermaals in de rij gaan staan om iets te halen.
Dus wat t dat betreft,ja daar is nog wat te halen,maar je zal ook daar meer moeite moeten gaan doen,om het mee te krijgen.
Er word actief op gemonitord door de winkels.

Maar ook daar (BE) is er wat veranderd.
1kg per persoon max.
Compounds worden ivm gewicht opgedeeld in 2 of meerdere delen om aan de nieuwe regels te voldoen.
Dus waar b.v. een kryptonite vroeger 1 box was,is dat nu een deel A en deel B.
Betekend meermaals in de rij gaan staan om iets te halen.
Dus wat t dat betreft,ja daar is nog wat te halen,maar je zal ook daar meer moeite moeten gaan doen,om het mee te krijgen.
Er word actief op gemonitord door de winkels.
Was vroeger (30 jaar terug) al dat je bij het inladen al wist dat je controle kon verwachten, puur op (opzichtig) kentekens doorgeven werd je dan aan de kant gezet. Werd je creatief van en simpelweg op andere locatie overladen naar een voor hun onbekende andere auto en dan de grens over. Wel leuk om die smoeltjes te zien bij aanhouding van een lege auto 😂 Allemaal teveel moeite joh, was op gegeven moment meer sport dan hobby.

Kwa 30mm i-shape cake, absoluut de Piranha.
Waaier, de Bull in meervoud
Wat betreft klein spul, Master Kingz en Monsters
Compound? Stond al een aantal op de verlanglijst, dit jaar zit ie erbij. W Shape Dominator

Ik heb de big, loud en proud nog staan, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Is maar weinig beeldmateriaal van.

Pohhh 1 product kiezen is bijna onmogelijk dus ik doe er lekker wat meer.
Ik kijk erg uit naar de color hypnose maar ik heb ook hoge verwachtingen van de Lion en de 400sh total display show ben benieuwd welke de absolute topper wordt.

Dat is dus kopen om het kopen,om t maar zo te noemen.
Het is EEN manier,maar persoonlijk niet mijn manier.
Sta je straks buiten te stoken en denk je bij je zelf,waarom heb ik dat in g*ds naam gekocht,zonde van de centen 🤔
Heb dat heel veel jaren terug ook wel gedaan,met het idee van ,staan we straks met een groep in de gang, en die zie je die berg van mij staan en is t bij de rest zoiets als van wauw zie dat dan.
Daar ben ik snel mee gestopt.
Ik zoek erg lang via filmpjes naar dingen die ik mooi vind en ook kan/wil betalen,en is dat lijstje gemaakt,dan is t over.
Ofwel omdat ik het genoeg vind,ofwel omdat ik verder niks meer zie wat ik graag wil stoken.
Gelukkig krijg ik via dit forum nog wel is suggesties te zien waar ik niet van had gehoord,maar die me wel bevallen achteraf,dus dan kan er nog wel is een spontane aanschaf bij komen,maar dan is t ook klaar.
Moet ook stookvoer hebben he :p

Pohhh 1 product kiezen is bijna onmogelijk dus ik doe er lekker wat meer.
Ik kijk erg uit naar de color hypnose maar ik heb ook hoge verwachtingen van de Lion en de 400sh total display show ben benieuwd welke de absolute topper wordt.
Heb de color hypnose en 400 shots display ook. Zeeeerrrr benieuwd naar!

• Like
Waarderingen: vwz
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan