FireworkFreakNL
VWC lid
Het antwoord; Orc Orc Orc soep eet je met een .....Ik heb er toch nog 1 verzonnenBekijk bijlage 1802516
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het antwoord; Orc Orc Orc soep eet je met een .....Ik heb er toch nog 1 verzonnenBekijk bijlage 1802516
Van deze box staat zelfs Martin Lawrence (Big Momma) versteld
Op naar nog een Oud&Nieuw vol vuurwerk van Vuurwerkplanet!
Voor vuurwerk spectaculair en fel, dat zelfs je oma laat springen: Vuurwerkplanet.nl!Bekijk bijlage 1802591
En de laatste, was leuk om te doen en een beetje humor in de rebussen terug laten komen![]()
ik dacht MermenAh shit, was het niet op vuurwerkplanet vind jd al jouw kerken?
Hoe noemt een vuurpijl zijn knal? Hoogtepunt.
Geen gemekker een beetje crackling is echt wel lekker!Hierbij mijn rebus, fijn weekend allen!
Bekijk bijlage 1802319
Met de Biggest Momma heb je meer knallen in huis als met je schoonmoeder op een familiediner.
Willen jullie de oplossingen van de ingestuurde rebussen in dit topic, ook in dit topic gestuurd hebben? Of puzzelen jullie/Lesli zelf naar de antwoorden?Zeer veel mooie inzendingen hoor, vermakelijk topic dit. We komen zsm met de winnaar.
Ik heb braaf alle rebussen opgelostWillen jullie de oplossingen van de ingestuurde rebussen in dit topic, ook in dit topic gestuurd hebben? Of puzzelen jullie/Lesli zelf naar de antwoorden?![]()
Haha goud, dat zal geen kwartiertje werk zijn geweest..Ik heb braaf alle rebussen opgelost![]()