[Freakactie 2024] Magnum WCKD WEEK: 25% korting!!

Lekker! Ik hoop dat Karwei Bodegraven die 400 display ook snel toevoegt als artikel wat meedoet. Of dat er maybe nog een andere winkel omgeving Rotterdam opent.

Magnum. Bij de postcodecheck op jullie website. Dat zijn alle shops die er zijn of kunnen er daar ook nog bijkomen? Alszijnde deze hun webshop nog moeten openen.
Dank voor jou vraag en opmerking. Als het voor jouw gevoel te lang duurt bij Bodegraven kun je natuurlijk altijd even contact met ze opnemen. Zoals gezegd beheren zij zelf hun Magnum-webshop.

V.w.b. de shops op de Dealer Locator: er zijn veel meer Magnum-Dealers dan dat daar nu op staan. En er lopen nog gesprekken met meerdere mogelijke nieuwe verkooppunten. Wat je nu op de Dealer Locator ziet, zijn de Dealers die meedoen met de Magnum-site en ook (bijna) allemaal met de Freakactie. Dealers met een eigen webshop staan nu nog niet aangegeven o.a. omdat ze niet meedoen met de actie. Die hebben veelal ook hun eigen acties. Enkele Dealers die wel meedoen met de Magnum-site maar die niet mee doen aan de actie, hebben aangegeven pas na de actie zichtbaar te willen zijn. En er komen dus nog regelmatig Dealers bij, zoals gisteravond met Valkenswaard.

Wat een rare vraag.... natuurlijk wel!!

Maar wij bepalen niet wie er wel of niet mee doet, dat bepalen de Dealers zelf.

Het noorden van het land wordt al jaren ruimschoots vertegenwoordigd door een bepaalde keten met meerdere vestigingen aldaar, maar die keten doet helaas niet meer mee met de Magnum-webshops.
Begin van dit jaar meerdere keren contact proberen te krijgen met jullie (Marcel) is meerdere keren een terugbel verzoek neergelegd. Het gaat dan vooral om de mogelijkheid om hierop in te springen.
Helaas geen reactie in de vorm van een telefoontje mogen krijgen.

Begin van dit jaar meerdere keren contact proberen te krijgen met jullie (Marcel) is meerdere keren een terugbel verzoek neergelegd. Het gaat dan vooral om de mogelijkheid om hierop in te springen.
Helaas geen reactie in de vorm van een telefoontje mogen krijgen.
Bedankt voor jouw reactie. De mensen die hier nu achter de knoppen zitten weten daar helaas verder niks van. Het lijkt ons ook goed dat je dit met onze collega's opneemt.

Met onze eerdere reactie proberen we aan te geven dat het nu net lijkt alsof er geen Magnum Dealers in Noord-NL zitten, maar die zitten er juist zeker wel. Alleen ze doen niet mee aan de website en dus ook niet aan de Freakactie. Ze hebben hun eigen shops en eigen acties.

Bedankt voor jouw reactie. De mensen die hier nu achter de knoppen zitten weten daar helaas verder niks van. Het lijkt ons ook goed dat je dit met onze collega's opneemt.

Met onze eerdere reactie proberen we aan te geven dat het nu net lijkt alsof er geen Magnum Dealers in Noord-NL zitten, maar die zitten er juist zeker wel. Alleen ze doen niet mee aan de website en dus ook niet aan de Freakactie. Ze hebben hun eigen shops en eigen acties.
En dat was ook precies de reden dat ik een telefonisch onderhoud met Marcel vroeg.
De reactie was toen ook dat hij daar als enige antwoord op kon geven.

Ik twijfel niet aan het feit dat die in N-NL wel zitten, alleen is de verspreiding er wel erg groot

En dat was ook precies de reden dat ik een telefonisch onderhoud met Marcel vroeg.
De reactie was toen ook dat hij daar als enige antwoord op kon geven.

Ik twijfel niet aan het feit dat die in N-NL wel zitten, alleen is de verspreiding er wel erg groot
Wij zijn niet de juiste personen om dat mee te bespreken. Daarnaast willen we voorstellen om het hier op een publiek Forum vooral over de Freakactie en de webshops te hebben. Alvast bedankt!

Back
Bovenaan