[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Trouwens even iets anders; klopt het dat het een foutje is dat de night of madness mee doet aan de 3 + 1 actie? staat wel in die categorie namelijk haha. Anders hele goeie deal haha
Scherp, die doet niet mee. En hoort daar ook niet thuis. Zal ik morgen even uit die categorie verwijderen. Er moet 3+1 achter de naam staan van het artikel, op dat moment doet die mee 🤝

Net de startpost iets aangepast. Maar ook even hier:

EDIT: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook de vage vlek op de vuurwerk bril zoeken we niet. Voordat mijn inbox nog meer ontploft 😅

Net de startpost iets aangepast. Maar ook even hier:

EDIT: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook de vage vlek op de vuurwerk bril zoeken we niet. Voordat mijn inbox nog meer ontploft 😅
Hahaha dat vermoeden had ik al. Had die dus ook eerst in gedachte, maar dacht al nehhh dat zou te makkelijk zijn haha.

In ruil voor die scherpe aanmerking wil je vast wel een hele kleine hint geven want ik word gek hahaa.
Haha het is te doen want ik heb meerdere goede antwoorden mogen ontvangen. Volgende hint morgen in de loop van de ochtend denk ik. Maar als je hem eerder kunt vinden voordat ik de hint geef, maak je natuurlijk meer kans. Ik wil je niet je avond afpakken verder ofzo haha. Succes!

Back
Bovenaan