Pietje PYRO
VWC lid
Gevonden! Inderdaad niet makkelijk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
You got mailIk heb wat ingezonden.. of ik hem gevonden heb hoor ik later! haha
Same! Denk dat het door de lange werkweek komt xD Ben klaar met zoeken haha, laat die acties maar komen.Ik heb echt een bril nodig denk ik, want ik zie het gewoon niet hahaha
Scherp, die doet niet mee. En hoort daar ook niet thuis. Zal ik morgen even uit die categorie verwijderen. Er moet 3+1 achter de naam staan van het artikel, op dat moment doet die meeTrouwens even iets anders; klopt het dat het een foutje is dat de night of madness mee doet aan de 3 + 1 actie? staat wel in die categorie namelijk haha. Anders hele goeie deal haha
In ruil voor die scherpe aanmerking wil je vast wel een hele kleine hint geven want ik word gek hahaa.Scherp, die doet niet mee. En hoort daar ook niet thuis. Zal ik morgen even uit die categorie verwijderen. Er moet 3+1 achter de naam staan van het artikel, op dat moment doet die mee![]()
Hahaha dat vermoeden had ik al. Had die dus ook eerst in gedachte, maar dacht al nehhh dat zou te makkelijk zijn haha.Net de startpost iets aangepast. Maar ook even hier:
EDIT: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook de vage vlek op de vuurwerk bril zoeken we niet. Voordat mijn inbox nog meer ontploft![]()
Haha het is te doen want ik heb meerdere goede antwoorden mogen ontvangen. Volgende hint morgen in de loop van de ochtend denk ik. Maar als je hem eerder kunt vinden voordat ik de hint geef, maak je natuurlijk meer kans. Ik wil je niet je avond afpakken verder ofzo haha. Succes!In ruil voor die scherpe aanmerking wil je vast wel een hele kleine hint geven want ik word gek hahaa.
Pas nou op, straks ziet ze de prijzen van de boxen die je hebt gekochtIk heb inmiddels maar even de hulptroepen, of te wel mijn vriendin, erbij geroepen. Ik zie het gewoon echt niet meer hahha.
Ik bedacht me net op tijd.. dat was echt janken geweest.Pas nou op, straks ziet ze de prijzen van de boxen die je hebt gekochtkreeg al bericht dat een ander lid ook bijna dezelfde fout had gemaakt!