[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag,

Ik zal jullie niet langer in spanning houden.

Bij aanschaf van 3 verschillende (of meer) showboxen ontvangt iedereen dit jaar de Skyward uit de kwalitatieve Poemalijn t.w.v. €119,95 (adviesprijs)* Een dikke 100 shots bak met 25mm tubes dus! Alleen boxen met de toevoeging '[3+1]' achter de productnaam tellen mee voor deze actie.

• Per klant kan je één keer gebruik maken van deze actie
  • De actie geldt alleen wanneer je 3 verschillende boxen tegelijk aanschaft in één order
  • Tijdelijk kan een artikel uit de '[3+1] actie' gehaald worden - dan telt de actie niet achteraf alsnog mee
  • Deze box kan uiteraard niet geclaimd worden voor eerder aangekochte bestellingen i.v.m. nog lagere prijzen van toen

donadoni_post_skyward_gratis_box.jpg

Goedenavond allemaal,

Het weekend is begonnen. Volgende week een wat mooiere aankondiging van onze kortlopende deals, want ik heb vandaag even geen tijd om een mooi plaatje op te maken :d

Maar dit weekend kun je de Something Different bestellen voor €99,95 - er zijn enkele stuks beschikbaar gesteld. Omdat ook onze boxenactie vorige week is gelanceerd, telt deze extra aanbieding ook nog eens mee met de 3+1 actie! Dus doe je er voordeel mee, of niet natuurlijk.

Fijn weekend! :biertje:

Goedenavond allemaal,

Het weekend is begonnen. Volgende week een wat mooiere aankondiging van onze kortlopende deals, want ik heb vandaag even geen tijd om een mooi plaatje op te maken :d

Maar dit weekend kun je de Something Different bestellen voor €99,95 - er zijn enkele stuks beschikbaar gesteld. Omdat ook onze boxenactie vorige week is gelanceerd, telt deze extra aanbieding ook nog eens mee met de 3+1 actie! Dus doe je er voordeel mee, of niet natuurlijk.

Een van de meest bijzondere showboxen en een must have voor iedereen met kinderen die een show gaat schieten. Super toffe aanbieding.

Goedenavond allemaal,

Godverdomme Jan! Je maakt het me moeilijk.. ik was van plan eenmalig langs te rijden(ochtendslot) begin alweer te twijfelen met al die acties…

Op mijn factuur met drie 3+1 boxen staat niets over de gratis box, had bij Opmerkingen wel Gratis compoundbox geschreven. Foutje?

Bedankt voor de topacties! Helaas kan ik niet meer bijbestellen omdat het tijdslot voor de freakactie vol zit, en die dag al een route langs andere winkels gepland heb. Het zou gaan om 2 cakes erbij nog (missile 100 en Return of the Phoenix). Is dat ook niet mogelijk? Heb jullie ook gemaild een week geleden hierover.

Ik begrijp het als het niet kan hoor, maar planningstechnisch is het niet haalbaar voor ons om 50 minuten terug te rijden naar jullie.

Laatst bewerkt:
Dus als je disturbed in april hebt besteld maar er staat op die bestelling geen 3+1 aktie dan telt deze niet mee voor de 3+! boxxen aktie?

Goedemiddag,

Ik zal jullie niet langer in spanning houden.

Bij aanschaf van 3 verschillende (of meer) showboxen ontvangt iedereen dit jaar de Skyward uit de kwalitatieve Poemalijn t.w.v. €119,95 (adviesprijs)* Een dikke 100 shots bak met 25mm tubes dus! Alleen boxen met de toevoeging '[3+1]' achter de productnaam tellen mee voor deze actie.

• Per klant kan je één keer gebruik maken van deze actie
  • De actie geldt alleen wanneer je 3 verschillende boxen tegelijk aanschaft in één order
  • Tijdelijk kan een artikel uit de '[3+1] actie' gehaald worden - dan telt de actie niet achteraf alsnog mee
  • Deze box kan uiteraard niet geclaimd worden voor eerder aangekochte bestellingen i.v.m. nog lagere prijzen van toen

Bekijk bijlage 1800005
Hier staan de spelregels heren/dames.
Simpel. Sowieso niet op eerder aangekochte artikelen vanwege de toen geldende "goedkopere prijs".

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de topacties! Helaas kan ik niet meer bijbestellen omdat het tijdslot voor de freakactie vol zit, en die dag al een route langs andere winkels gepland heb. Het zou gaan om 2 cakes erbij nog (missile 100 en Return of the Phoenix). Is dat ook niet mogelijk? Heb jullie ook gemaild een week geleden hierover.

Ik begrijp het als het niet kan hoor, maar planningstechnisch is het niet haalbaar voor ons om 50 minuten terug te rijden naar jullie.
Missle 100 kan je bestellen, maar return of the Phoenix hebben wij geen beschikbaarheid meer tot zaterdag 11:00 uur die wordt later op de ochtend weer bijgevuld. Misschien vind je nog iets leuks tussen de op=op artikelen. Die zijn allemaal nog op je afhaal blok in de ochtend te koppelen. PS een pm via vwcrew is de snelste manier om een reactie te krijgen

Missle 100 kan je bestellen, maar return of the Phoenix hebben wij geen beschikbaarheid meer tot zaterdag 11:00 uur die wordt later op de ochtend weer bijgevuld. Misschien vind je nog iets leuks tussen de op=op artikelen. Die zijn allemaal nog op je afhaal blok in de ochtend te koppelen. PS een pm via vwcrew is de snelste manier om een reactie te krijgen
Ok thanks. Die missile 100 deed ik erbij om de 40 euro te halen. Bedankt voor je antwoord en het nakijken, maar ik sla dan over voor de RotP. Volgend jaar moet ik gewoon eerder bestellen;)

WEEKENDDEALS 4-6 OKTOBER

- Whipplash voor €15,95 - een leuke afwisselende cake met 20mm tubes - vorig jaar zeer goed!
- Container Load €19,95 - vorig jaar was deze zeer snel uitverkocht - leuke snelle ramcake
- Grandizer voor €109,95 - wat mij betreft één van de mooiste nieuwkomers dit jaar! 25mm met crackling en blink effecten in Z-shape! :yes:
- Final Arcade voor 135,- - vorig jaar nieuw in de kartonlijn. Absolute rammer in hoog tempo!

En dan op vele verzoek! OLDSKOOL!

- Het Red Lantern Super pakket tijdelijk voor €39,95 - dit pakketje heeft verder geen uitleg nodig :wink:
- Tenslotte ook dit weekend nog de Red Lantern Fountain voor €8,50

Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd en deze boxen tellen niet mee voor de gratis compound actie. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend alvast allemaal en tot later!

Oja, snelle link naar de weekenddeals? KLIK HIER

Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal,

Bijna weekend dus hierbij alvast de nieuwe weekenddeals!

WEEKENDDEALS 11-13 OKTOBER

- Fire & Ice voor € 24,95- Nieuw in het assortiment is dit leuke setje met 2 cakes van 25 shots met 20mm tubes - schijnen in kooi geleverd te worden 🫨
- Four Heroes voor € 69,95 - Ook nieuw dit jaar! Een assortiment met 4 cakes met 25 shots elk en 25mm tubes. Prima stookvoer!
- Galactus voor € 24,95 - Beviel me vorig jaar prima dus tijdelijk nog een keer extra scherp zodat jullie hem meepakken en hopelijk ook overtuigd worden van (sommige) 20mm cakes / blokjes.
- Springwind uit de Poemalijn 139,95 - Hele toffe bak met 25mm tubes en 108 schoten. Het mooie is, hij telt ook nog eens mee voor de gratis boxen actie - kies nog 2 andere boxen uit met 3+1 in de benaming en je ontvangt de Skyward van Poema GRATIS!
- Enigma voor €67,50 - 140 schoten 20mm tubes - nieuw in dit jasje, maar wie herkent deze van vorig jaar? :wink:
- Tenslotte voor dit weekend en beperkt beschikbaar want uitloop bij ons: Rock&Raw met 100 schoten en 20mm tubes: €62,50

Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend alvast allemaal en tot later!

Snelle link naar de weekenddeals: KLIK HIER

Back
Bovenaan