[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Ik heb behoorlijk wat berichten ontvangen van de 'ochtendfreaks/ochtendbestellers' van 28 december die extra willen bestellen + tegelijk willen ophalen met hun bestelling. Het gaat hier vooral om nieuwe producten of artikelen die niet in de OP=OP hoek staan en dus niet meer binnen kunnen laten komen voor de start van de afhaal.

Sommigen van jullie hebben wij al op een later afhaalmoment kunnen plaatsen. Wij willen onze klanten natuurlijk van de best mogelijk service voorzien! Wens jij bijvoorbeeld gebruik te willen maken van onze 3+1 boxenactie of voor een aanzienlijk extra bedrag vuurwerk te bestellen, stuur dan gerust een PM met jouw wensen, beoogde minimale bijbestelling, gewenste afhaalmoment 28 december (vanaf 14:00 tot 22:30 uur), 30 december óf 31 december (beiden vanaf 09:00 - 20:00 uur) en het gewenste afhaal uur en dan kunnen we jou wellicht ook van deze extra service voorzien.

Ik kan niet toezeggen dat iedereen zijn/haar bestelling later kan afhalen, maar weet dat we dus graag met jullie meedenken waar mogelijk. Ik zie de berichten wel verschijnen :rolleyes:

Groeten, Jan

EDIT: Oja, voeg a.u.b. steeds even jouw ordernummer(s) of achternaam toe waarop je hebt besteld :idea:

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,

Iets later deze week maar dat mag de pret niet drukken.

WEEKENDDEALS 19-20 OKTOBER zien?
Ik heb niet meer zo veel tijd dus ik zal dit keer geen aanprijsverhaaltje doen per artikel. Heb wel weer eens een keer een huisstijl fotootje in elkaar gehakt - dat dan wel... Snelle link naar de weekenddeals: KLIK HIER

Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend allemaal!

donadoni_post_weekenddeals20241019.jpg

Goedemorgen allemaal,

Iets later deze week maar dat mag de pret niet drukken.

WEEKENDDEALS 19-20 OKTOBER zien?
Ik heb niet meer zo veel tijd dus ik zal dit keer geen aanprijsverhaaltje doen per artikel. Heb wel weer eens een keer een huisstijl fotootje in elkaar gehakt - dat dan wel... Snelle link naar de weekenddeals: KLIK HIER

Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend allemaal!

Bekijk bijlage 1801214
Geen tijd maar er staat wel wat en niet zo maar wat top
Ik ben al bezig met me lijst voor 2025

Goedenavond allemaal,

De weekenddeals zijn zojuist offline gehaald. Iets eerder dan normaal, maar het liep dit weekend ook iets minder storm met bestellingen. Gelukkig komt het salaris er aan én zijn we nog lang niet klaar! Aankomende week kunnen jullie een leuke Halloween deal verwachten. Laat het speculeren maar weer beginnen :d

Fijne werkweek alvast allemaal en tot later.

Groeten, Jan

Goedenavond allemaal,

De weekenddeals zijn zojuist offline gehaald. Iets eerder dan normaal, maar het liep dit weekend ook iets minder storm met bestellingen. Gelukkig komt het salaris er aan én zijn we nog lang niet klaar! Aankomende week kunnen jullie een leuke Halloween deal verwachten. Laat het speculeren maar weer beginnen :d

Fijne werkweek alvast allemaal en tot later.

Groeten,
Ghostbusters kan haast niet anders🎇🎆

Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal,

Bijna weekend! De nieuwe weekend/Halloween deal laat nog even op zich wachten maar zal ik later vanavond of morgenochtend hier droppen.

WINACTIE!
Eens een keer iets anders, namelijk een winactie! Er zit namelijk een spook verstopt op één van onze producten!

Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m donderdag 31 oktober 23:59 uur.

Hint: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.

Gedurende het spel zal ik extra hints geven. Geen zorgen, iedereen die het juist heeft geraden voordat ik een hint geef, maakt extra kans.

In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Bij hint twee 2x en na hint drie 1x.

Hint 1: foto van een parel
Hint 2: 怀旧之情

Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook de vage vlek op de vuurwerk bril zoeken we niet. Voordat mijn inbox nog meer ontploft 😅

Tot later vanavond... óf morgen. Fijn weekend.

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal,

Bijna weekend! De nieuwe weekend/Halloween deal laat nog even op zich wachten maar zal ik later vanavond of morgenochtend hier droppen.

WINACTIE!
Eens een keer iets anders, namelijk een winactie! Er zit namelijk een spook verstopt op één van onze producten!

Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m donderdag 31 oktober 23:59 uur.

Hint: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.

Tot later vanavond... óf morgen. Fijn weekend.

Groeten, Jan
Ik ga een nieuwe bril kopen 🤣

Gedurende het spel zal ik extra hints geven. Geen zorgen, iedereen die het juist heeft geraden voordat ik een hint geef, maakt extra kans.

In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Bij hint twee 2x en na hint drie 1x. Morgen volgt de eerste hint.

Succes!

Back
Bovenaan