[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Dat straat filmpje is ook gewoon niet het beste filmpje…
Heb afgelopen jaar verschillende merken gehad als 100 shots en die van de outlet waren echt niet slecht zoals bijvoorbeeld een standaard 25 mm ander blok. Echt een goeie burst met wellicht niet de meest unieke effecten maar wel gewoon goed en hard. Ze hebben mij zo goed verbaasd dat ik de deal zojuist besteld heb.
95€ voor een echt 100 shots 30 mm blok bijna 2 kilo is echt een no brainer. Ga dit alsjeblieft niet vergelijken met een immortal gold van 140/160€.

zijn prima 100S boxen voor die aanbieding nu zeker een no-brainer hoor ik koop elk jaar buiten bekende merken altijd wat van hun eigen lijjn erbij nooit geen spijt van gehad en altijd scherp geprijst mogen we nog blij mee zijn in deze tijden...

Gaat ook over 2 verschillende boxen... Ff bril op!
Ik snap dat t gaat om 2 verschillende blokken, echter wil je toch als consument het juiste filmpje bij het juiste product. Anders kan je bij elke product wel een random filmpje plaatsen. De vraag blijft nog steeds dat er 2 verschillende filmpjes zijn voor 1 en hetzelfde blok & dat er onduidelijkheid is welk filmpje dan hoort bij de special willow box. Niet gelijk zo beidehand doen.

Nee, je snapt het niet. De discussie dat productfilmpje van dit jaar anders is dan straatfilm van vorig jaar ging over Special Willow Stars.

Filmpje gepost van andere box, Color Star Blaster, was om aan te duiden dat de burst van de 3 boxen in het algemeen dik zijn.

Oh, en nou lees ik dat ík niet zo bijdehand moet doen?! 🤣 Ja, baas!!! 🫡

Nee, je snapt het niet. De discussie dat productfilmpje van dit jaar anders is dan straatfilm van vorig jaar ging over Special Willow Stars.

Filmpje gepost van andere box, Color Star Blaster, was om aan te duiden dat de burst van de 3 boxen in het algemeen dik zijn.

Oh, en nou lees ik dat ík niet zo bijdehand moet doen?! 🤣 Ja, baas!!! 🫡
Haha dat heb ik toch al eerder aangegeven, vandaar dat ik ook een ander filmpje erbij heb gezet (zie post 135). Bij het filmpje van de color star blaster geef ik alleen maar aan dat dit een andere box betreft

Dit is dus nog steeds geen antwoord op de vraag welke van de 2 filmpjes van de special willow nou de definitieve uitwerking is voor dit jaar.

Maar goed schijnbaar koop jij dingen op basis van een burst van andere boxen👌

Dat is toch gezegd; straatfilm is van vorig jaar en productfilm heeft fabriek aangeleverd alszijnde wat er dit jaar binnenkomt.

Is er al bekend of de crosette switch of color crossette hun intrede mogen doen bij jullie uitgebreide assortiment (in Pijnacker)?

(Of kunnen we organiseren dat ik ze bij vuurwerkexpert bestel en ze bij jullie afgehaald kunnen? Jullie krijgen immers producten van hen geleverd?)
Bump.

Als het niet kan, hoor ik het ook graag. Snap ook echt dat niet alles kan.
Maar dan kan ik nog kijken voor een alternatieve oplossing, of het gewoon laten gaan.

Back
Bovenaan