Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een mooie lijstjes al zeg! Ben zelf nog echt een kleine speler zie ik al wel haha
Tot nu toe alleen nog maar:
Furious
Universe of Passion
Triple X
Full Assault
Het is de bedoeling dat dit mijn laatste toevoeging is. Vanwege kooi FOMO heb ik nu veel meer boxen dan eerder gepland, en ik hoop dat dan mijn ruggengraat het volhoudt de resterende 2.5 maanden...:Toevoeging:
4x cairo crackling - Magnum
Color hypnose - Rubro
Coconut bounty - Vuurwerkmania
Crackling crystal - WTF
Canva werkt inderdaad prima!Dankje, dat heb ik gemaakt in photoshop. Elk product googlen, kijken of het een transparante laag heeft (.png bestand) en dan 1 voor 1 plakken met een beetje schaduw. Dit zou denk ik ook wel kunnen met een gratis programma als Canva
Inmiddels wat gewijzigd....
- 1x Super Flowers
1x Familie Juweel- 2x Return of the Phoenix
- 1x Crackle King
- 2x Crossette Switch
1x Nightshade- 1x FAN-Tastic Fountain
- 1x Thermal Jewels
- 1x Hamlet
- 1x Shots of Anarchy
- 1x Dutch Protocol
Je hebt al een paar heerlijke blokken hoor!Wat een gekloot maar het is iets, wel geinig om het zo te doen. Hiernaar kijkend moeten er nog wel een paar dikke cakes bij komen eigenlijkHopelijk komt magnum snel online!
Bekijk bijlage 1801148
Mooie toevoegingen! Met name de Exploding Eagle, maar is deze geen 1.0"?Toch ineens weer een duur avondje
6x 1.2" Caïro Crackling 25sh
1x 1.2" Coconut Bounty 100sh
1x 1.2" Thermal Juwels 50sh
1x Whisteling Rainbow 50sh
1x 1.2" Immortal Gold 100sh
1x 1.2" Exploding Eagle 146sh
3x Return of the Phoenix
4x DumBum 16/20
Volgens vwc en dealersites is ie 1.2. alleen freaky pyromaniacs zegt dat ie 1.0 isMooie toevoegingen! Met name de Exploding Eagle, maar is deze geen 1.0"?
als het goed is zitten er wisselende calibers inVolgens vwc en dealersites is ie 1.2. alleen freaky pyromaniacs zegt dat ie 1.0 is
Klopt! Zowel 25 als 30mmals het goed is zitten er wisselende calibers in
Fluiters zijn kleiner inderdaad, maar als die hier staat zal ik eens meten, staan verschillende maten online.als het goed is zitten er wisselende calibers in