BlackIce45
VWC lid
Die bedoelde ik xDOfferte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die bedoelde ik xDOfferte
Dan zal ik ze eens mailenIk dacht dat ik ooit eens gezien had, 500 euro. Maar weet het niet 100% zeker. Ze doen het in iedergeval wel.
Weer een les voor volgend jaar tochDat lijkt me sowieso praktischer, dan weet je het tenminste zeker.
Achteraf bezien, had ik dat beter ook kunnen doen, ipv druppelsgewijs m'n bestelling uitbreiden met acties...
Ik vraag me dan oprecht af of je goedkoper bent en als je de uitvraag heel vroeg doet weet je het assortiment niet.. dus of het allemaal beter is weet ik niet.Dat lijkt me sowieso praktischer, dan weet je het tenminste zeker.
Achteraf bezien, had ik dat beter ook kunnen doen, ipv druppelsgewijs m'n bestelling uitbreiden met acties...
Nee precies dat. Heb hier ook meerdere losse bestellingen staan die samen (denk ik) groot genoeg zijn voor een offerte. Maar veel van wat ik besteld heb is pas recent toegevoegd. Ben benieuwd of er iets mogelijk is!Ik vraag me dan oprecht af of je goedkoper bent en als je de uitvraag heel vroeg doet weet je het assortiment niet.. dus of het allemaal beter is weet ik niet.
Plus het feit dat een offerte-aanvraag tijd kost en in tussentijd dus artikelen uitverkocht kunnen raken. Zeker als de shop open gaat ontstaat er nogal eens een run op gewilde (uitloop) artikelen. En volgens mij zijn de (week)acties wel zo goed bij outlet dat je voor mooie prijzen een goede collectie samen kunt stellen.Ik vraag me dan oprecht af of je goedkoper bent en als je de uitvraag heel vroeg doet weet je het assortiment niet.. dus of het allemaal beter is weet ik niet.
Na black friday worden reguliere verkoop prijzen gedaanKomen er nog meer prijsverhogingen voor de reguliere voorverkoop in december start?
Dat is 29nov?Na black friday worden reguliere verkoop prijzen gedaan
Ik ook al jaren pak daarna vaak nog links rechts wat leuke acties bij hun wegIk was vroeg genoeg.....eerste bestelling 2 februari gedaan.
Ja dacht het welDat is 29nov?
Ja, is toch bericht van geweest? Weer op Black Friday in HaulerwijkWeet iemand al iets of ze nog een freak avond houden?
Wat kun je daar verwachten? Heb dat nog nooit meegemaakt.Ja, is toch bericht van geweest? Weer op Black Friday in Haulerwijk
Gezelligheid, je ontmoet mede pyro’s en een paar aanbiedingen die alleen die avond gelden.Wat kun je daar verwachten? Heb dat nog nooit meegemaakt.