Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Ik heb de groepsfoto genummerd. Ik telde nu totaal 33 mensen, maar het kan zijn dat sommigen zich verdekt hebben opgesteld achter anderen :p
Ik wil best een aantal mensen bij nickname noemen, maar ik weet niet of iedereen dat zomaar wil. Ik benoem in elk geval de mensen waarvan ik denk dat zij het geen probleem vinden. PM mij even als je je naam weggehaald wil hebben.

2d8ffqf.jpg

1: The Cigarman
2: DarkSoul
3: 3thDimension
4:
5: heartworm
6: RIK777
7: sjopies
8:
9: pyroboy
10: thrillseeker
11: fireworkaddict
12: Tom (niet op forum)
13: Cees van Top Vuurwerk R'dam
14: EschR
15: vader van Pyromaniac21
16: Pyromaniac21 (van Top Vuurwerk R'dam)
17: teun48
18: vincmeister
19: Moontan
20: welbekend
21: Viva la Bang
22: koevis
23: 3xh
24: genius
25: shadow13
26:
27: pyromaniac
28: Mafkaas
29: Grouver
30: Mattenfreak
31: jawe
32: Gilbert
33: thunderboy

Mag je naam op de lijst? PM me!

Laatst bewerkt:
Even een aanvulling van mijn kant:

20 = bekend ...... :wink:
23 = 3xh
24 = was samen met 3xh (nick weet ik alleen niet)
:-)
Ik was er ook, maar sta helaas niet op de foto omdat we nog aan het opruimen waren bij het schietterein :sad: jammer maar helaas :D

Laatst bewerkt:
En jullie hebben degene die het allemaal georganiseerd heeft over geslagen:cry::cry::cry:

Dat betekend dat er wel een herhaling moet komen:p:D:p

grtz
Pyromaniac 1975

Bedankt voor de foto's heren, super allemaal! :D

Ik vond het maar een beetje een slappe bedoening gisterenavond, snap niet echt goed waar jullie enthousiastme vandaan komt?!

Blijft jammer deze post, nieuwe member, niemand heeft hem gezien of gehoord op de meeting... Het is gewoon iemand die er niet was en die speciaal een account heeft aangemaakt om Royal te zieken, dat is zeker, jammer dat het echter zo moet... Mensen die dit bedenken moeten eens bij zichzelf te raden gaan dat ze met zo'n post iets leuks kunnen verzieken, puur omdat ze blijkbaar niet de ballen hebben om Royal zelf te benaderen met hun probleem o.i.d. :wink:

Zo, dat moest even gezegd, nu weer door over het feit dat het dus wél geslaagd was. :p

Bedankt voor de foto's heren, super allemaal! :D

Blijft jammer deze post, nieuwe member, niemand heeft hem gezien of gehoord op de meeting... Het is gewoon iemand die er niet was en die speciaal een account heeft aangemaakt om Royal te zieken, dat is zeker, jammer dat het echter zo moet... Mensen die dit bedenken moeten eens bij zichzelf te raden gaan dat ze met zo'n post iets leuks kunnen verzieken, puur omdat ze blijkbaar niet de ballen hebben om Royal zelf te benaderen met hun probleem o.i.d. :wink:

Zo, dat moest even gezegd, nu weer door over het feit dat het dus wél geslaagd was. :p

Ik zou zeggen Nog 1 zoon post en bannen die hap.
Niemand heeft wat aan zoon bericht
Tuurlijk je mag je meeing geven maar doe het dan wel met respect
of hou gewoon je mond.

Ps Foto is Goed gelukt:)
Sta op nummertje 6 beetje achterin maar ben ook niet zo Foto cheniek

Bedankt voor het posten:bye:

Laatst bewerkt:
13, 15 en 16 zijn: allemaal top vuurwerk rotterdam.
Toppie, pyromaniac21 en vader van pyromaniac.

Werd royal Fireworks wel bedoeld met dat bericht? Misschien gewoon iemand die iets wilde posten.
Maarja het is wel jammer.

Wij vonden het een geslaagde avond, hulde voor RF en ORTHEN!

Groeten
Top vuurwerk rotterdam

Er zijn uiteraard al wat prijzen opgehaald geweest.

Durf zo niet 1.2.3 te zeggen of iedereen langs is geweest aangezien het natuurlijk behoorlijk druk is geweest.

grtz
Pyromaniac 1975

Gilbert, de eigenaar van Vuurwerk Orthen wenst jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar. En met de nieuwjaarswens kreeg ik de opmerking meegestuurd dat een herhaling van de meeting met VWC dit jaar wordt overwogen.

Gilbert, jij ook nog de beste wensen.

Was een geslaagde meeting bij Orthen dit jaar, mooi dat het er dit jaar weer komt.

kijk goed nieuws want het was erg gezellig met de meeting!
ja als hij er weer komt ben ik er zeker weer bij!

@Gilbert ook jij het beste voor 2010 en dat het maar weer een mooi en bewogen vuurwerk jaar mag worden!

De meeting van vorig jaar was in mijn ogen zeer geslaagd! Dus ook ik zal dit jaar weer van de partij zijn.

Gilbert en de rest achter Orthen, jullie ook nog de beste wensen!

Back
Bovenaan